شناسهٔ خبر: 67150358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبرداد؛

دریافت 110 میلیارد تومان ارز دولتی به بهانه واردات مرغ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبرداد؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک فقره اخلال در نظام اقتصادی با دریافت 110 میلیارد تومان ارز دولتی به بهانه واردات مرغ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ حسین بدری، امروز در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وصول یک فقره شکایت از نشانگان اقتصادی، یکی از شرکت های پروتئینی استان محکوم به عدم ایفای تعهد واردات گوشت مرغ در قبال دریافت ارز دولتی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، ادامه داد: این شرکت در بدو تحقیقات پلیسی  بدون ارائه اسناد و مدارک مثبته مبنی بر واردات کالا و یا استرداد ارز دریافتی به بانک مطبوع شده و مراتب تحقیقات تکمیلی  در دستور کار ماموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

سرهنگ بدری، تصریح کرد: در این راستا ضمن هماهنگی قضایی؛ دو نفر از اعضای هیئت مدیره این شرکت پروتئینی احضار و به جهت دریافت ارز دولتی در سال 1400 جهت واردات گوشت مرغ از کشور خارجی مورد بازجویی قرار گرفتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، اضافه کرد: این دو متهم بعد از مواجهه با دلایل و مستندات مربوطه ، به بزه انتسابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما