شناسهٔ خبر: 67149848 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رالی حرم امام حسین(ع) تا حرم امام رضا(ع) برگزار می‌شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- با پیشنهاد رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و موافقت مسئولان عراقی رالی حرم امام حسین (ع) تا حرم امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مازیار ناظمی در تشریح جزئیات این پیشنهاد و اجرای این رالی گفت: در حاشیه اجلاس جهانی اتومبیلرانی در شهر سمرقند ازبکستان، پیشنهاد برگزاری رالی موتور و ماشین را با عنوان حرم تا حرم با همتایان عراقی مطرح کردیم که با استقبال و توافق آنها همراه شد.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران ادامه داد: دکتر «رائد» رئیس فدراسیون عراق با استقبال از پیشنهاد ایران برای برگزاری رالی بین حرم امام حسین (ع) تا حرم امام رضا (ع) با حضور قهرمانان هر دو کشور موافقت کرد و بزودی با کمک وزارت ورزش و جوانان و وزارت خارجه هماهنگی لازم برای این حرکت فرهنگی - ورزشی صورت خواهد گرفت.

ناظمی با بیان این که این رالی در سال جاری برگزار خواهد شد، افزود: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عراق تمایل خوبی برای تبادل مربی و موارد فنی با ایران دارد و هر ساله تعداد زیادی موتورسوار عراقی برای زیارت امام هشتم (ع) متقاضی ورود به ایران هستند.

مازیار ناظمی گفت: ما از عراق پیشنهاد برگزاری جام صلح در رشته دریفت هم داریم که با امکانات خوبی که در خوزستان و ورزشگاه کربلا وجود دارد امکان برگزاری آن فراهم خواهد بود.

برگزاری اردوی مشترک دختران ایرانی و عراقی در رشته موتور کراس و ریس هم موضوع دیگری بود که در دیدار روسای فدراسیون های ایران و عراق مطرح شد.

برچسب‌ها:

نظر شما