شناسهٔ خبر: 67149534 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تلویزیون شهری: ابزاری مدرن برای جهش کسب و کارها

تلویزیون شهری یا نمایشگر شهری محصولی است که ممکن است در خیابان‌ها دیده باشید. این محصول نوعی بیلبورد تبلیغاتی است. این تلویزیون از مربع‌های حدودا یک متر در یک متر تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

تلویزیون شهری یا نمایشگر شهری محصولی است که ممکن است در خیابان‌ها دیده باشید. این محصول نوعی بیلبورد تبلیغاتی است. این تلویزیون از مربع‌های حدودا یک متر در یک متر تشکیل شده است. با کمک این محصول در خیابان‌ تبلیغات به صورت زیبا و با کیفیت به نمایش گذاشته می‌شود. امکان استفاده از نمایشگر شهری در مکان‌های مختلف مانند پاساژها، خیابان‌ها، پارک‌ها، میدان‌ها و تالارهای پذیرایی وجود دارد. اطلاعات زیادی در مورد تلویزیون شهری وجود دارد که در ادامه آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تلویزیون شهری چیست؟

تلویزیون شهری: ابزاری مدرن برای جهش کسب و کارها

اگر بخواهیم به صورت ساده این محصول را معرفی کنیم، یک نمایشگر تبلیغاتی است. همان‌طور که گفتیم این محصول از قطعات مربعی شکل تشکیل شده و روی پایه‌ای قرار گرفته است. این محصول قابلیت پخش تبلیغ‌های مختلف را دارد و به همین دلیل به یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغ، تبدیل شده است. در عصر امروز شما می‌توانید تبلیغ محصول خود را به صورت با کیفیت در محیط شهری پخش کنید. بسیاری از مجموعه‌های شناخته شده برای معرفی کار خود از نمایشگرهای شهری استفاده می‌کنند. این نمایشگرها قابلیت پخش تبلیغ به صورت صوتی و تصویری را دارند. این محصول کاربردی به شناخته شدن و پیشرفت کسب و کار شما کمک زیادی می‌کند.

لازم به ذکر است که اگر شما توانایی خرید آن راندارید و یا به طور موقت می خواهید از آن استفاده کنید تلویزیون شهری رنتال برای شما گزینه مناسبی است.

اهمیت تبلیغ با تلویزیون شهری

نمایشگر شهری در محل تردد مردم قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین مکان‌ها برای نصب این محصول، خیابان‌های شلوغ است. مردم ممکن است در این خیابان‌های شلوغ و پر ترافیک چند بار تبلیغ محصول شما را ببینند. به همین دلیل تبلیغ شما بازدید زیادی خواهد داشت. این نوع تبلیغ‌ها که به صورت ویدیو پخش می‌شود، ماندگاری بیشتری در ذهن مردم و مخاطبان دارند. به همین دلیل تبلیغ با تلویزیون شهری بین کسب و کارها رواج پیدا کرده است. این نوع تبلیغات به دلیل جذابیتی که دارد باعث افزایش مشارکت مردم نیز می‌شود .

ویژگی‌های تلویزیون شهری

ویژگی‌های نمایشگر شهری باعث شده است که تبلیغ با استفاده از این محصول، جایگزین روش‌های دیگر شود. پیش از تلویزیون‌های شهری افراد زیادی برای تبلیغ کسب و کار خود از بیلبوردها، سایت‌ها، تلویزیون، رادیو و... استفاده می‌کردند. در حال حاضر تلویزیون شهری شامل ویژگی‌هایی است که در هیچ کدام از روش‌های قبلی وجود نداشته است. به همین دلیل تبلیغ با این محصول جایگزین بسیاری از این روش‌ها شده است. ویژگی‌های این محصول به شرح زیر است:

  • به نمایش گذاشتن تبلیغات صوتی و تصویری
  • ضد ضربه و مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار
  • ضد آب و مقاومت در شرایط بد جوی
  • انعطاف پذیری و قابلیت نصب به صورت منحنی
  • طول عمر زیاد اجزا و قطعات استفاده شده
  • اتصال و کنترل با امنیت بالا به صورت بین شهری و یا از راه دور
  • ارتباط به صورت آنلاین و آفلاین
  • نصب به صورت سه بعدی
  • وضوح بسیار مناسب حتی از راه دور
  • پخش نور زیاد

قابلیت برتر تلویزیون شهری

بسیاری از ابزار تبلیغاتی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند، پس از گذشت زمان دیگر قابل استفاده نبودند. این ابزارها شامل تابلوهای فلکسی، تابلوهای ال ای دی و تابلوهای نئون هستند که به عبارتی یک‌بار مصرف خواهند بود. در عصر امروز تلویزیون‌های شهری قابلیت استفاده چندین ساله دارند. در صورتی که مراقبت‌های لازم از این محصول شود، عمر مفید بیشتری خواهد داشت. بنابراین محصولی بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت تلویزیون شهری

تلویزیون شهری: ابزاری مدرن برای جهش کسب و کارها

تلویزیون‌های شهری در قیمت‌های مختلفی وجود دارند. قیمت تلویزیون شهری به عوامل مختلفی نیز وابسته است. این عوامل باعث بالا و پایین رفتن قیمت این محصول می‌شوند. در ادامه عوامل موثر بر قیمت نمایشگر شهری را بررسی می‌کنیم.

جنس و برند

قطعات مختلفی با جنس و برندهای متفاوت در این تلویزیون‌های شهری به کار برده می‌شوند. هرچه جنس و برنده این قطعات مرغوب‌تر و بهتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. جنس قطعاتی مانند کابینت‌های استفاده شده در ساختار نمایشگر شهری، بدنه، کارت کنترلر، پاور و ویدیو پروسسور در قیمت این محصول تاثیر دارد.

ابعاد

تلویزیون شهری محصولی است که در ابعاد مختلف وجود دارد. بزرگ بودن ابعاد تلویزیون‌های شهری بر روی موارد دیگری هم تاثیر مستقیم دارد. برای مثال هرچه نمایشگر مدنظر بزرگتر باشد، باید برای نگهداری آن از پایه و ستون قوی‌تر و محکم‌تری استفاده شود. بزرگتر شدن این تلویزیون‌ها باعث می‌شود تجهیزات بیشتری در آن به کار برود. به همین دلیل با بزرگ شدن ابعاد تلویزیون‌های شهری، قیمت آن به صورت مستقیم افزایش پیدا می‌کند.

امنیت تلویزیون

نمایشگرهایی که در خیابان‌ها استفاده می‌شوند باید از امنیت بسیار بالایی برخوردار باشند. در صورتی که امنیت آن‌ها به حد کافی قوی نباشد، در معرض مشکلاتی قرار می‌گیرد. سارقین و هکرها از جمله مشکلاتی هستند که نمایشگرهای شهری با امنیت پایین را تهدید می‌کنند. هرچه سیستم امنیتی این تلویزیون‌ها بالاتر باشد و امکان دسترسی به آن برای سارقین کمتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نوع پایه‌ها

پایه‌هایی که برای نصب تلویزیون شهری استفاده می‌شود، باید شامل ویژگی‌هایی باشد. این محصول معمولا در محل تردد مردم قرار می‌گیرد به همین دلیل برای نصب آن باید از پایه‌های زیبا استفاده شود. در این صورت توجه مردم به اندازه کافی جلب می‌شود. در صورتی که پایه‌های استفاده شده مناسب و زیبا باشند، تبلیغ هم بازخورد بیشتری خواهند داشت. این پایه‌ها رنج قیمت متفاوتی دارند. هرچه زیبایی آن‌ها بیشتر باشد و مقاومت بیشتری داشته باشند، گرون‌تر هستند.

فن خنک کننده

تلویزیون شهری به صورت کلی در معرض گرمای زیادی قرار دارد. این محصول به صورت طبیعی و به دلیل فعالیتی که دارد، گرما ایجاد می‌کند. شما پیش از نصب نمایشگرهای شهری باید به فکر فن یا کولر برای خنک کردن این محصول باشید. کولر مورد نظر شما هر چقدر قدرت و نیروی بیشتری داشته باشد، قیمت بیشتری هم دارد. استفاده از کولر یا فن برای تلویزیون‌های شهری بسیار ضروری است. به هر اندازه که این دستگاه حرارت کمتری را تحمل کند عمر بیشتری خواهد داشت.

سخن پایانی

تلویزیون شهری جزو ابزارهای تبلیغاتی است که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در این مقاله درباره ویژگی‌های این محصول کاربردی با شما گفت‌گو کردیم. این محصول شامل مزایا و ویژگی‌هایی است که باعث برتری آن نسبت به دیگر ابزار تبلیغ می‌شود. در این مقاله همچنین راجع به قیمت این محصول و عوامل تاثیرگذار بر آن صحبت کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما در راه خرید تلویزیون‌های شهری مفید واقع شود.

نظر شما