شناسهٔ خبر: 67149507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نهایی شدن چیدمان و اعضای شعب اخذ رای در یزد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: چیدمان و انتخاب اعضای شعب اخذ رای باید به نحوی انجام شود که از افراد امین، متعهد و قانونمند استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، نشستی ستاد انتخابات شهرستان یزد با حضور دبیر ستاد و رابطین شعب اخذ رأی در محل ستاد انتخابات شهرستان یزد برگزار شد. در این نشست آخرین وضعیت چیدمان و اعضای شعب اخذ رأی در شهرستان یزد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ابوالفضل اکبری، دبیر ستاد انتخابات شهرستان یزد در این نشست با تاکید بر اهمیت انتخابات و لزوم برگزاری انتخاباتی سالم و امن، از اعضای ستاد و رابطین شعب اخذ رأی خواست تا تمام تلاش خود را برای انجام وظایف محوله به بهترین نحو انجام دهند.

وی افزود: چیدمان و انتخاب اعضای شعب اخذ رأی باید به نحوی انجام شود که از افراد امین، متعهد و قانونمند استفاده شود.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان یزد گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص چیدمان و انتخاب اعضای شعب اخذ رأی ارائه کرد، همچنین رابطان شعب اخذ رأی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این زمینه پرداختند.

با بحث و تبادل نظر حاضران در جلسه، تصمیمات لازم برای چیدمان نهایی و انتخاب اعضای شعب اخذ رأی در شهرستان یزد اتخاذ شد. چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور، روز جمعه هشتم تیر برگزار خواهد شد.

نظر شما