شناسهٔ خبر: 67149242 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

درخشش ورزشکار ملایری در میادین بین المللی - اکونیوز

اقتصاد ایران: همدان-امیر حسین نوروزی ورزشکار جوان و باغیرت ملایری با کسب مدال درخشان و ارزشمند برنز مسابقات جهانی فیتنس اسپورت افتخاری دیگر آفرید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جهانی و بین المللی فیتنس اسپورت به میزبانی تهران در اواخر هفته سوم خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

ورزشکاران و قهرمانانی از ۱۱ کشور از سراسر جهان در این دوره مسابقات حضور داشتند که امیر حسین نوروزی ورزشکار جوان و با غیرت ملایری در رشته فیتنس اسپورت جوانان جهان توانست با توکل برخداوند و همت و تلاشی خستگی ناپذیر مقام سوم و مدال برنز این مسابقات را کسب و افتخاری ارزشمند را در میادین جهانی به ورزش مهد نام آوران و قهرمانان هدیه دهد.

نوروزی در معیت تیم ملی جوانان کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

امیر حسین نوروزی از ورزشکاران جوان و با اخلاق ملایری است که زیر نظر مربی توانمند این رشته ورزشی حمید امیری تمرین و فعالیت می‌کند که نتیجه چندین ماه زحمت و تلاش و تمرین‌های طاقت فرسا را با کسب مدال برنز جهانی فیتنس اسپورت تجربه کرد.

سپهری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر در پیامی کسب این مدال ارزشمند را به جامعه ورزش شهرستان و استان تبریک گفت و نوروزی را از جوانان خلاق و از سرمایه‌های ماندگار در ورزش شهرستان، استان و کشور دانست.

برچسب‌ها:

نظر شما