شناسهٔ خبر: 67149004 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ورود ۱۰۰۰ دستگاه ون به تهران تا یک ماه آینده

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران از ورود ۱۰۰۰ دستگاه ون در دو فاز به شهر تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

 جوان آنلاین: محسن هرمزی در مراسم رونمایی از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شهری با بیان اینکه زمان آغاز به کار مدیریت فعلی شهر تهران با ۸۵ درصد فرسودگی ناوگان مواجه بودیم، اظهار کرد: تا قبل از این دوره مدیریت شهری ۱۳۰ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان شده بود و عدم توجه به زیرساخت، بازسازی و مهندسی کار و خطوط جدید باعث بروز مشکلات مفرط شده بود.

وی با بیان اینکه با نگاه ویژه شورای شهر امسال بیش از نیمی از بودجه شهرداری به حوزه حمل و نقل عمومی اختصاص یافت که نشان از اهمیت موضوع دارد، ادامه داد: قرارداد تولید ۲۷۷۵ دستگاه اتوبوس با تولیدکنندگان اصلی منعقد شد و تا امروز ۹۴۰ دستگاه اتوبوس را تحویل مردم دادیم.

هرمزی ادامه داد: قرارداد تأمین ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز منعقد شده که به زودی پارت اول اتوبوس‌ها تحویل گرفته می‌شود و تا شهریور ماه از آن رونمایی خواهیم کرد؛ تغییرات حوزه حمل و نقل عمومی، زیرساختی در جمهوری اسلامی ایجاد می‌کند که ورق جدیدی از توسعه در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات با حمایت شهردار و شورای شهر تهران میسر شد، اظهار کرد: با کمک شهرداری منطقه ۲۲ و کمک مالی آنها تا ماه آینده در دو فاز ۱۰۰۰ دستگاه ون به ناوگان اضافه می‌کنیم.

وی گفت: عملیات حفاری ۳۰۰ متر تونل در خط ۱۰ انجام شده و قرارداد خط ۹ نیز منعقد شده است علاوه بر این پرونده خط ۶ و ۷ هم تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

نظر شما