شناسهٔ خبر: 67148899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همه چیز مهیای راه‌یابی آلومینیوم به فینال جام حذفی/ بازیکنان آمادگی کامل دارند+فیلم

اراک - ایرنا - تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان روز شنبه۲۶ خردادماه جاری از ساعت ۲۰ در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک به مصاف مس رفسنجان می‌رود که شواهد نشان می‌دهد همه چیز مهیای صعود تیم اراکی به فینال این مسابقات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که به دلایل مختلف نتوانست رتبه‌ای بالاتر از هفتم در لیگ برتر برای خود دست و پاکند حالا تمام توان خود را بکار گرفته تا در جام حذفی بتواند حریف رفسنجانی خود را شکست داده و برای دومین بار در تاریخ فوتبال استان مرکزی و البته شهر اراک به فینال جام حذفی راه یابد.

اراکی‌ها راه پرپیچ و خمی طی نمودند تا به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برسند به طوری که در مرحله یک‌هشتم نهایی پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی این جام را در اراک شکست دادند و در مرحله یک چهارم نهایی هم چادرملو اردکان را در یزد متوقف کردند، باتوجه به این عملکرد، تیم مس رفسنجان آن هم در اراک به هیچ عنوان نمی‌تواند حریف قدرتمندی برای آلومینیوم میزبان و صدالبته باانگیزه باشد.

ارتباط بسیار خوب و دوستانه بازیکنان با کادر فنی و به خصوص سرمربی تیم، میزبانی و کاهش قیمت بلیت بازی برای حضور هر چه بیشتر هواداران در ورزشگاه، آمادگی تمامی بازیکنان کلیدی و مشکلات پیش آمده برای تیم مس رفسنجان، شرایط را به گونه‌ای رقم زده تا آلومینیوم بتواند در یک بازی نه چندان سخت حریف رفسنجانی خود را از پیش رو بردارد و به فینال جام حذفی برسد.

سپاهان و گل‌گهر نیز در دیگر مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی همزمان با آلومینیوم و مس، در اصفهان به دیدار یکدیگر می‌روند و هر چند که فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌بینی است، می‌توان نتیجه این مسابقه را به نوعی حدس زد، اما بازیکنان آلومینیوم به هیچ عنوان نباید نسبت به این مسابقه حساس باشند و باید تمام تلاش خود را برای شکست مس بکار بگیرند و پس از اینکه به فینال راه یافتند قطعا کادر فنی تیم برنامه‌های ویژه‌ و متفاوتی برای آن بازی تدوین خواهد کرد.

بازیکنان آلومینیوم در شرایط خوبی هستند/هوادارن تیم را همراهی کنند

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: فصل گذشته بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند و باوجود همه تلاش‌های صورت گرفته و اتحادی که بین اعضای تیم وجود داشت به دلیل برخی از عوامل و مسائل نتیجه قابل قبول در حد شایستگی بازیکنان این تیم حاصل نشد و آلومینیوم در جایگاه هفتم قرار گرفت.

«سید مجتبی حسینی» ادامه داد: بازیکنان تمرینات منظمی انجام دادند و در شرایط مطلوبی قرار دارند و امیدواریم در مرحله نیمه نهایی جام حذفی نتیجه مورد انتظار کسب شود.

مربی تیم آلومینیوم اراک نیز گفت: بعد از اتمام لیگ استراحت کوتاه برای بازیکنان در نظر گرفته شد و با هدایت سرمربی تمرینات به صورت منظم انجام شده است و بازیکنان در آمادگی کامل هستند.

«مجید محافظت کار» بیان کرد: هیچ بازیکن محروم برای بازی با مس رفسنجان نداریم و تنها 2 بازیکن ما از قبل مصدوم هستند و در مجموع همه بازیکنان در وضعیت مناسبی قرار دارند.

وی با تاکید بر این نکته که تیم مس رفسنجان نیز تیم حرفه‌ای و قدرتمندی است، اظهار کرد: باتوجه به آمادگی تیم آلومینیوم و عملکرد این تیم در لیگ برتر به نظر می‌رسد بازی جذابی را شاهد باشیم و نیاز است هوادارن تیم را همراهی کنند.

«اسماعیل تشریفات» بازیکن تیم آلومینیوم اراک نیز گفت: حق تیم آلومینیوم اراک قهرمانی در مسابقات جام حذفی است و بچه‌ها در آمادگی خوبی قرار دارند.

وی تاکید کرد: تیم آلومینیوم به پشتوانه طرفداران پرقدرتش مقابل پرسپولیس برنده شد و در واقع هوادارن این بازی را بردند، انتظار می‌رود باز هم پرشور و تا انتها کنار تیم بایستند که با همدلی نتیجه دلخواه کسب شود.

«یونس اکبرپور» دیگر بازیکن تیم آلومینیوم اراک نیز گفت: بازی مقابل مس رفسنجان بسیار حساس است و امیدواریم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان آلومینیوم در آمادگی کامل هستند و همه تلاش خود را را به کار می‌گیریم که قهرمانی را به دست آوریم و یقین داریم این جایگاه حق تیم ما است.

نظر شما