شناسهٔ خبر: 67148754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی طرح راه‌آهن بوشهر- شیراز با حضور وزیر راه و شهرسازی

استاندار بوشهر در نشست با وزیر راه و شهرسازی موانع و مشکلات طرح‌های آزاد راه و راه‌آهن بوشهر- شیراز را بررسی کردند.

صاحب‌خبر -

بررسی طرح راه‌آهن بوشهر- شیراز با حضور وزیر راه و شهرسازی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، درباره طرح‌های شاخص حوزه راه استان بوشهر و جنوب کشور بحث و تبادل نظر کرد.
استاندار بوشهر در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران بیان کرد: مشکلات راه آهن بوشهر شیراز در این نشست مطرح و با دستور وزیر مقرر شد تا ۱۰ روز آینده ۵۰۰ میلیارد تومان به این طرح تزریق شود که گامی بزرگ در تسریع اجرای این طرح است.
وی افزود: همچنین مقرر شد مدیر عامل راه‌آهن کشور از تمام قطعات راه آهن بوشهر شیراز بازدید کرده و نسبت‌به رفع موانع موجود اهتمام ورزد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: پیمانکاران قطعات مختلف راه‌آهن بوشهر شیراز، با پیشرفت طرح و ارائه صورت وضعیت، مطالبات خود را دریافت می‌کنند.
وی گفت: همچنین در این نشست در ارتباط با آخرین وضعیت طرح آزادراه بوشهر_ شیراز نیز بحث و تبادل نظر و مقرر شد هفته آینده نشستی با حضور معاونان عمرانی استانداران بوشهر و فارس، نمایندگان مجلس و دست اندرکاران وزارت راه و شهرسازی برگزار و برای تسریع در تکمیل این طرح، تصمیم‌گیری شود.
محمدی‌زاده بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی بر تسریع در تکمیل آزادراه و راه آهن بوشهر شیراز، تاکید دارد و قول مساعد داد از تمام ظرفیت موجود برای اجرای این مهم بهره ببرد.

نظر شما