شناسهٔ خبر: 67148653 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

آیا پیش فروش توکن همستر کامبت از امروز آغاز می‌شود؟

کارشناس ارز دیجیتال گفت: صرافی کوکوین اعلام کرد امروز پریسیل (پیش‌فروش) توکن همستر کامبت را آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

خدایار سعیدوزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازی همستر از جمله پروژه‌های در بستر بلاک چین است که در ابتدا در کشورهای جهان ناشناخته بود و برای معرفی و جذب مخاطب بیشتر، درصدی از پوکرهای تولیدی برای پروژه را برای مارکتینگ در نظر می‌گیرند که به افرادی که تبلیغات انجام می‌دهند تعلق می‌گیرد حتی در زمان ظهور رمزارزها و کریپتوکارنسی مارکتینگ و تبلیغات با شدت بیشتری انجام می‌شد.

وی افزود: از زمان پیدایش رمزارز نات کوین از تلگرام نیز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی استفاده می‌شود که حجم وسیعی از مخاطبین تلگرام را با خود همراه می‌کند در این راستا بازی همستر با همین هدف از طریق تلگرام آغاز به کار کرد در حالی که یکی از صدها پروژه‌ای است که ممکن است کلاهبرداری باشد و هیچ سودی برای کاربران نداشته باشد یا اینکه همچون نات کوین عمل کرده و دویست یا سیصد دلار به کاربرانش ارائه دهد، اما در حال حاضر آینده این بازی نامشخص است.

کارشناس ارز دیجیتال عنوان کرد: صرافی کوکوین اعلام کرد امروز پریسیل (پیش فروش) توکن همستر کامبت را آغاز می‌کنیم که این مساله ۲۰ روز قبل از لیست شدن نات کوین نیز اتفاق افتاد درواقع افراد این رمزارز را خریداری می‌کنند.

سعیدوزیری افزود: مهم‌ترین مشابهت همستر و نات کوین قرار داشتن بر بستر تلگرام است همچنین کلیک کردن یا همان ضربه زدن برای جذب بیشتر سکه نیز از شباهت‌های این دو پروژه است، اما در واقع مشخص نیست که پشت پرده این فعالیت چه شرکت یا اشخاصی هستند.

وی گفت: در بازاریابی‌های دیجیتال با پیش‌فرض هرمی حرکت می‌کنند معمولاً با تبلیغات، زیرمجموعه‌های بیشتر به دست می‌آورند و لزوماً به این معنا نیست که کلاهبرداری صورت می‌گیرد که فقط باید متوجه واقعی یا غیرواقعی بودن آن کالا باشیم.

کارشناس ارز دیجیتال اضافه کرد: به‌طور تقریبی ۵۰ پروژه همزمان با همستر در تلگرام انجام می‌شوند که همستر با تبلیغات بهتر مخاطبان بیشتری نسبت به سایر جذب کرده است که ۱۲۰ میلیون نفر کاربر دارد که بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از کشورهای خاورمیانه، آفریقا، آسیای شرقی هستند و تعداد کمی از آمریکا و اروپا در این برنامه حضور دارند.

سعیدوزیری عنوان کرد: نکته امنیتی که وجود دارد والت‌های کاربران ایرانی که به صورت پیش‌فرض اپلیکیشن به اکانت تلگرام وصل هستند زمانی که تون‌های تلگرام داخل آن‌ها می‌رود برای تراکنش در بعضی صرافی‌ها به مشکل برخورد کرده‌اند چون در ایران مورد پشتیبانی قرار نمی‌گیرد، بنابراین باید از تنها والتی که در حال حاضر در ایران پشتیبانی می‌شود یعنی تون کیپر (tonkeeper) استفاده کرد.

نظر شما