شناسهٔ خبر: 67148644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

اجلاس سراسری نماز آبان سال جاری در خراسان شمالی برگزار می‌شود

استاندار خراسان شمالی از برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خبر داد و گفت: کمک تمام دستگاه‌های اجرایی و صنایع در این راستا ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _ چهارشنبه بیست‌وسوم خرداد _ در ستاد سی و یکمین اجلاس سراسری نماز با بیان اینکه هر مجموعه‌ای برای شناخت نشانه‌ای دارد، اظهار کرد: نشانه مسلمانی ما نماز است که باید همیشه همراه ما باشد لذا جامعه اسلامی و متدین جامعه‌ای است که به نماز اهمیت دهد.

وی افزود: احیای نماز به تبلیغ مبلغان، تبلیغات محیطی و برگزاری همایش‌ها بستگی دارد که هر سه مورد ضروری است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه تمام ظرفیت استان برای برگزاری این اجلاس سراسری را به کار می‌گیریم، خاطرنشان کرد: حساسیت ویژه استاندار خراسان شمالی به حضور در نماز جمعه ارزشمند است که باید الگو برای سایر مدیران باشد.

حجت‌الاسلام نوری تاکید کرد: اراده و عزم برای تمام مجموعه‌های مردمی و فرهنگی و مردم وجود دارد تا شاهد برگزاری اجلاسیه باشکوه و آبرومندانه باشیم.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: با پشتیبانی نماینده ولی‌فقیه این همایش‌ها با قوت بیشتری برگزار خواهد شد.

وی آبان را زمان برگزاری اجلاس سراسری نماز عنوان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری اجلاسیه در حال انجام است که بر اساس توصیه‌های رئیس ستاد اقامه نماز کشور باید از تجمل گرایی در اجلاس پرهیز شود و از خادمان فعال نماز تجلیل به عمل آید.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اهتمام به نماز در تقویت و توسعه استان بسیار مؤثر خواهد بود لذا اهتمام و کمک تمام دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان ضروری است.

نظر شما