شناسهٔ خبر: 67148432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لطیفی:

جمعه مرحله دوم آزمون استخدامی شهید زین‌الدین برگزار می‌شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: جمعه این هفته در ۲۶ استان، مرحله دوم آزمون شهید زین‌الدین برگزار می‌شود و ۲۱ هزار تن در این آزمون شرکت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، میثم لطیفی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره برگزاری آزمون‌های استخدامی، اظهار داشت: جمعه این هفته در ۲۶ استان، مرحله دوم آزمون شهید زین‌الدین برگزار می‌شود؛ ۲۱ هزار تن در این آزمون شرکت کرده‌اند و بیش از ۲ هزار تن در حوزه‌های زیربنایی و اقتصادی جذب می‌شوند.

** جمعه مرحله دوم آزمون استخدامی شهید زین‌الدین برگزار می‌شود

لطیفی تصریح کرد: ۵ مرداد نیز آزمون فراگیر استخدامی برگزار می‌شود که از سال گذشته برنامه‌ریزی شده است. بنای دولت و تدبیر رئیس جمهور شهید این بود که عدالت در جذب داشته باشیم و هر فردی در هر جای کشور توانمندی دارد، برای استخدام در دستگاه‌های دولتی، در آزمون حضور یابد.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، درباره تعداد افرادی که در این آزمون جذب می‌شوند، گفت: تاکنون توانسته‌ایم برای جذب ۱۰ هزار تن در این آزمون با دستگاه‌ها به توافق برسیم.
 
لطیفی، همچنین با توجه به دستور رئیس جمهور شهید درباره پرداخت عادلانه که جزو آخرین مصوبات با حضور ایشان در هیئت وزیران، اظهار داشت: بر این اساس، افرادی که در هیئت مدیره و مدیران عامل شرکت‌های دولتی هستند یا در شرکت‌هایی که دولت در آن‌ها سهم دارد، به عنوان نماینده حضور دارند، باید سقف حقوق مندرج در قانون را رعایت کنند.
 
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به پرسشی درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، با بیان اینکه این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام، جمع‌بندی می‌شود، تصریح کرد: این موضوع را اعضای این مجمع اعلام می‌کنند؛ پیشنهاد ما این بود که موضوع در اختیار هیئت دولت باشد.
 
لطیفی، همچنین درباره رعایت نکردن تغییر ساعات آغاز به کار دستگاه‌های دولتی، گفت: این موضوع، تخلف است. در تهران، حدود ۵ هزار واحد اداری داریم که کنتور برق دارند؛ وزارت نیرو مکلف است که بازرسی داشته باشد. پیشنهاد خودشان این بود که برای تنظیم برق در این ایام، ساعت کار را تغییر دهند. مردم به وزارت نیرو، تخلفات را گزارش کنند و این وزارت، مسئول پیگیری این تخلفات است.

نظر شما