شناسهٔ خبر: 67147687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

زن متهم به قتل شوهر در دادگاه:

در دفاع از دخترم، شوهرم را کشتم

زن تبعه خارجی که همسرش را با میله آهنی در یک دامداری به قتل رسانده بود، پس از محاکمه، به قصاص محکوم شد‌. متهم مدعی است شوهرش قصد تعرض به دخترشان را داشته است.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رعنا دراین پرونده متهم است هشتم آبان سال۱۴۰۱شوهرش را در یک دامداری در حوالی دماوند با ضربه‌های جسم سخت کشت‌. او در جریان تحقیقات اولیه مدعی شد افرادی همسرش را کشته‌اند‌.ماموران به اظهارات این زن شک کرده و به بازجویی از او ادامه دادند که مدعی شد‌،شب حادثه همسر قصد تعرض به دخترمان را داشت که او را کشتم . پسر۱۳ساله این زوج هم حرف‌های مادرش را تایید کرد و گفت‌: وقتی متوجه نیت پدرم شدم با داد و فریاد مادرم را خبر‌کردم .‌ بعد از تحقیقات مقدماتی پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و متهم در شعبه یازدهم به ریاست قاضی سجاد منافی‌آذر محاکمه شد‌. در ابتدای این جلسه برادر مقتول از طرف پدر و مادرش و برادرزاده‌هایش درخواست قصاص کرد و گفت‌: با این‌که وضع مالی خوبی نداریم اما حاضرم سهم دیه برادرزاده‌هایم را بدهم تا این زن اعدام شود.  رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به رعنا از او خواست از خود دفاع کند که او با قبول اتهامش گفت‌: برای دفاع از دخترم شوهرم را کشتم‌. چند سال قبل همراه دو پسر و دو دخترمان به ایران آمدیم‌. شوهرم میوه‌فروش بود اما اعتیاد داشت‌. شب حادثه شیشه مصرف کرده بود‌.یک لحظه که به اتاق آمدم با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدم‌. شوهرم قصد آزار دخترمان را داشت‌. اوهروقت شیشه می‌کشید فقط به دخترمان نگاه می‌کرد‌.عصبانی شدم و او را کشتم.‌برادرمقتول دراعتراض به ادعای رعنا گفت‌:این زن بااین ادعامی‌خواهد ازمجازات فرارکند‌.برادرم هیچ وقت این قصد را نداشت.‌ رعنا در دفاعیاتش گفت‌: دروغ نمی‌گویم‌. اگر بچه‌هایم دردادگاه بودند،حرف‌هایم راتایید می‌کردند.من اول با میله ضربه‌ای به سر شوهرم زدم وبعد دخترم راازاتاق بیرون بردم و ضربه‌های بعدی رازدم‌.درخواست دارم بچه‌هایم به عنوان شاهد در دادگاه حاضر شوند.‌
برادر مقتول در برابر این درخواست متهم گفت‌: برادرزاده‌ها و پدر و مادرم در افغانستان زندگی می‌کنند‌. رعنا سه روز بعد از ازدواج به برادرم خیانت کرد و از همان موقع کینه داشت‌. این زن باید قصاص شود. پس از رسیدگی به این پرونده، قضات وارد شور شده و حکم به قصاص رعنا دادند.

نظر شما