شناسهٔ خبر: 67147440 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

معرفی صرافی BingX و مزایای آن

صاحب‌خبر -

صرافی‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال، نقشی اساسی دارند و بدون استفاده از آن‌ها نمی‌توان از تمام ویژگی‌های این بازار بزرگ بهره‌مند شد. انتخاب یک Exchange متناسب با نیازهای مالی هر فرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و این موضوع رقابت سنگینی را بین این مراجع به‌وجود آورده است. در این مطلب ضمن معرفی این مراکز و دلایل اهمیت آن‌ها، صرافی بینگ ایکس را نیز به شما معرفی کرده و مزیت‌های مهم آن را بررسی می‌کنیم.

صرافی چیست و چه کاربردی دارد؟

فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بدون آشنایی با مفهوم صرافی امکان‌پذیر نیست؛ احتمالا در دنیای واقعی هم نام آن‌ها را شنیده‌اید و می‌دانید مراکزی هستند که وظیفه خرید، فروش، تبدیل و تغییر واحدهای پولی را برعهده دارند. در دنیای ارزهای دیجیتال نیز وظیفه اصلی آن‌‌ها خرید، فروش و تبدیل ارزهای مختلف است.

با این حال کاربرد آن‌ها به‌همین موضوع محدود نیست و علاوه‌بر ارائه قابلیت خرید و فروش یک رمز ارز خاص یا تبدیل آن‌ها، امکاناتی برای اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت قیمت‌‌ها، تحلیل آینده ارزها و اخبار مهم دنیای رمز ارزها را نیز ارائه می‌دهند. در ادامه با یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های محبوب در این زمینه آشنا خواهید شد.

آشنایی با بینگ ایکس؛ صرافی حرفه‌ای مناسب کاربران ایرانی

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال را می‌توان صرافی BingX دانست که فعالیت رسمی خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده است. مرکز فعالیت این مجموعه در کشور سنگاپور است و به‌دلایل زیادی توانسته است محبوبیت بسیار بالایی، مخصوصا در بین کاربران ایرانی کسب کند. یکی از دلایل محبوبیت BingX را می‌توان کارمزد پایین آن دانست که آن را به مرجعی مناسب برای تراکنش‌های زیاد تبدیل کرده است.

علاوه‌بر این، فراهم‌کردن امکان انجام معاملات مختلف مثل معامله فیوچرز، اسپات، کپی تریدینگ و NFT از دلایل تمایل طیف‌های مختلفی از کاربران ایرانی و خارجی به صرافی بینگ ایکس است. سرعت رشد و محبوبیت این سرویس باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی در بیش از ۱۰۰ کشور جهان، فعالیت کرده و یکی از انتخاب‌های اصلی معامله‌گرهای حرفه‌ای باشد. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزیت‌های این پلتفرم را بررسی می‌کنیم.

پشتیبانی کامل به زبان فارسی

مهم‌ترین موردی که باعث می‌شود کاربران ایرانی به یک پلتفرم محبوب مثل BingX مراجعه کنند، بی‌شک پشتیبانی این سرویس از زبان فارسی است. تیم پشتیبانی این مجموعه همواره به‌صورت فعال در فضای مجازی پاسخگوی سوالات و ابهامات کاربران هستند.

عدم نیاز به احراز هویت (KYC) در بینگ ایکس

یکی از چالش‌های اصلی کاربران کشورهای تحت‌تحریم آمریکا، الزام این پلتفرم‌ها به احراز هویت کاربران است. بینگ ایکس به این دلیل که چنین موضوعی در تقابل کامل با اصول پایه‌ای دنیای رمز ارزهاست، احراز هویت کاربران را الزامی نمی‌داند و شما می‌توانید با هویت ناشناس خود در این پلتفرم فعالیت داشته باشید.

دسترسی به بیش‌از ۵۰۰ رمز ارز مختلف

تنوع ارزهای دیجیتال در یک پلتفرم، موضوعی مهم و حیاتی است و BingX نیز از این غافله عقب نمانده و با فراهم‌کردن امکان خرید و فروش بیش‌از ۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف، نام خود را در بین متنوع‌ترین صرافی‌های جهان جا داده است. این موضوع می‌تواند در انتخاب این مرجع به‌عنوان اصلی‌ترین پلتفرم تبدیل و تراکنش شما موثر باشد.

قابلیت اتصال تریدینگ ویو (Trading View) به صرافی بینگ ایکس

اگر یک معامله‌گر حرفه‌ای باشید، بی‌شک با تریدینگ ویو نیز آشنا هستید. این پلتفرم یک سرویس آنلاین برای تجزیه و تحلیل وضعیت ارزهای مختلف است که قابلیت‌های مختلفی را در کنار ابزارهای دقیق به کاربران خود ارائه می‌دهد. در صرافی BingX کاربران می‌توانند به حساب کاربری تریدینگ ویو متصل شده و از قابلیت‌های آن به‌صورت مستقیم بهره‌مند شوند.

بهره‌مندی از اپلیکیشن‌های اندرویدی و iOS

امروزه در دنیای ارزهای دیجیتال، سرعت انجام کار یک مقوله پر اهمیت است. به‌همین‌دلیل نیز این پلتفرم با ارائه نسخه‌های اندرویدی و iOS خود (در کنار نسخه وب)، به شما این امکان را می‌دهد تا در هر زمان و مکانی به حساب بینگ ایکس خود متصل شده و بدون نیاز به لپ‌تاپ یا PC، وظایف مختلفی را از طریق گوشی هوشمند خود پیگیری کنید.

امکان انجام انواع معاملات مثل فارکس

در BingX صرفا محدود به معاملات ارزهای دیجیتال نخواهید بود و این مجموعه با فراهم‌کردن بستری مناسب، امکان دسترسی به بازارهای فارکس و معاملات فلزاتی مثل طلا، ارزهای فیات و شاخص‌های سهام را فراهم کرده است. این مسئله برای معامله‌گرهای حرفه‌ای بسیار حائز اهمیت بوده و به آن‌ها امکان انجام معاملاتی فراتر از انتظار خواهد داد.

قابلیت انجام کپی تریدینگ

کپی تریدینگ یکی از شیوه‌های نوین انجام معاملات است که در آن، فرد معامله‌گر با الگوگیری از مدل معاملاتی تریدرهای حرفه‌ای‌تر، معاملات خود را انجام می‌دهد. در صرافی بینگ ایکس نیز این امکان فراهم شده است تا بتوانید با کمک بیش از ۸ هزار تریدر حرفه‌ای، معاملاتی به سبک کپی تریدینگ انجام دهید و نسبت‌به سودآوری معاملات خود تضمین بیشتری کسب کنید.

چرا باید BingX را انتخاب کنیم؟

همانطور که می‌دانید، پلتفرم‌های زیادی در سرتاسر جهان برای خرید و فروش رمز ارز وجود دارند. صرافی BingX با داشتن رتبه ۳۷ در رتبه‌بندی سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap)، نشان داده که یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم‌های فعال در حوزه کریپتوکارنسی است. این صرافی علاوه‌بر تمام موارد ذکر شده، در بحث امنیت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و در زمینه سرعت معاملات نیز به‌شکلی فوق‌العاده عالی عمل کرده است.

امکان برداشت روزانه ۵۰ هزار دلار بدون نیاز به احراز هویت، سبب شده تا بینگ ایکس یکی از مراجع محبوب در بین هزاران پلتفرم فعال در این زمینه باشد و هرساله نیز رشد و پیشرفت بسیار بالاتری به‌واسطه حضور کاربران جدید کسب کند. روی‌هم‌رفته می‌توان BingX را یک پلتفرم کامل و بی‌نقص دانست که عمده نیازهای شما به چند مرجع مختلف را برطرف خواهد کرد.

سخن نهایی

صرافی‌ها بخشی جدایی‌ناپذیر از دنیای ارزهای دیجیتال هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان وظایفی مثل خرید و فروش یا تبدیل ارز را به سادگی انجام داد. BingX یکی از شناخته‌شده‌ترین و مشهورترین صرافی‌های جهان است که ضمن ارائه خدمات خود به بیش از ۱۰۰ کشور مختلف، با پشتیبانی از زبان فارسی توانسته است به پلتفرمی محبوب میان ایرانیان تبدیل شود.

بینگ ایکس با ارائه امکانات بی‌نظیری مشابه برترین صرافی‌های جهان، ضمن کسب رتبه ۳۷ از وب‌سایت مرجع کوین مارکت کپ، تمام نیاز معامله‌گرهای ایرانی و خارجی را در قالب یک پلتفرم پیشرو و مدرن برطرف کرده تا با رابط کاربری راحت، ساده و کاربرپسند آن بتوانید به سوددهی‌های منظم و قطعی برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت SarafiOnline.io مراجعه کنید.

نظر شما