شناسهٔ خبر: 67147159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وظیفه بسیج در انتخابات، تبیین شاخصه‌های نامزد اصلح

مسئول سیاسی نهادنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: مهم‌ترین وظیفه بسیج در انتخابات، تبیین شاخصه‌های نامزد اصلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ جعفری در همایش بیعت؛ بصیرت و خدمت بسیج ادارات مازندران درسالن همایش دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: مهم‌ترین وظیفه سپاه و بسیج در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات پیش رو، تبیین شاخصه‌های نامزد‌های اصلح برای مردم است.

وی افزود: سپاه و بسیج در این عرصه تلاش خواهند کرد با پرهیز از طرفداری از فرد و یا جریانی خاص، و بدون ذکر مصادیق، تنها شاخصه‌های نامزد اصلح را از دیدگاه رهبر معظم انقلاب برای مردم بیان کنند تا آنان با بصیرت بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

جعفری  تبیین نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات را دیگر وظایف بسیجیان در انتخابات بیان کرد وافزود: مشارکت پرشور آحاد جامعه در انتخابات نقش مهمی در دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب دارد و باید از همه ظرفیت‌ها برای مشارکت افزون‌تر مردم بهره گرفت.

وی گفت: سپاه تلاش می کند با آگاه سازی مردم نسبت به شاخصه‌های یک نامزد انتخاباتی انقلابی، ولایتمدار، خدمتگزار و مردمی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به نقش خود در مشارکت انتخاباتی پویا عمل کند و بر این اساس تلاش خواهد کرد در کنار برقراری امنیت و سلامت انتخابات، بستر حضور توام با بصیرت مردم در انتخابات را افزایش دهد.

سرهنگ جعفری افزود: سپاه و بسیج در انتخابات همچنان در کنار مردم خواهند بود و بدون اینکه از فرد و یا گروه خاصی طرفداری کنند، صادقانه در تبیین ضرورت مشارکت مردم در انتخابات خواهند کوشید.

وی انتخابات ریاست جمهوری را از رویداد‌های مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور برشمرد و گفت: در شرایطی که با توجه به مشکلات و شرایط اقتصادی جامعه، دشمن برای ناامیدسازی مردم و کاهش حضور در انتخابت تلاش می‌کند، باید یا بسترسازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات، روزی به یاد ماندنی در تاریخ کشور و استان مازندران را رقم زد.

وی با اشاره به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: مردم در انتخابات باید به افرادی رای دهند که در کنار برخورداری از توان مدیریتی قوی و کفایت و توانمندی، عدالتخواه و ضد فساد باشند.

سرهنگ جعفری افزود: در دوران دفاع مقدس، اعتماد به جوانان پیروزی‌های غرورآفرینی را برای کشور ما در پی داشت و اکنون نیز باید کسی انتخاب شود که به نیروی جوانان اعتماد کند و به آنان میدان بدهد.

وی امیدواری به آینده، پرهیز از القای ناامیدی در مردم، انقلابی و ولایتمداری، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و سیاست‌های اقتصادی مقاومتی را از دیگر شاخصه‌های یک نامزد اصلح برای تکیه زدن بر کرسی ریاست جمهوری دانست.

نظر شما