شناسهٔ خبر: 67147061 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

لزوم آمادگی ارتباطی استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در جلسه شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بر لزوم آمادگی و پایداری زیرساخت‌های ارتباطی استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان قم، جواد غلام‌پور مدیرکل این استان در جلسه شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: باید زمینه ایجاد شبکه ارتباطی پایدار با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم پیش از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه سال جاری در استان قم مهیا شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم با تاکید بر اینکه این آماده باش بر اساس هماهنگی و از جنس خدمت رسانی است، افزود: باید با افزایش ظرفیت های ارتباطی، نیازهای دستگاه های خدمت رسان و نهادهای مربوطه در انتخابات تأمین شود.
دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیکی و هوشمند استان قم، تصریح کرد: به منظور رفع مشکل آنتن‌دهی و ارتقای کیفیت شبکه و ارائه سرویس اینترنت باند پهن سیار به شهروندان دکل ارتباطی چند منطقه استان قم احداث می شود.
بر اساس این گزارش در این جلسه مدیران عضو شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گزارش های خود را ارائه کردند و این جلسه با چند مصوبه به پایان رسید.


نظر شما