شناسهٔ خبر: 67146951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور وزیر صمت

بهره برداری از ۳ طرح صنعتی درگیلان

دو شرکت تولید کننده ورق چوبی فشرده، یک شرکت تولید کننده فرمان برقی و یک شرکت تولید کننده فیلم پلاستیکی-روکش پلیمری امروز با حضور وزیرصمت در رشت به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

افتتاح یک شرکت تولید ورق‌های فشرده چوبی در رشتبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ این ۳ طرح صنعتی با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۴۲۰ نفر امروز با حضور وزیر صمت و استاندار گیلان  و جمعی از مسئولان در شهر صنعتی رشت و شهرک صنعتی سپیدرود این شهر به بهره برداری رسید.افتتاح یک شرکت تولید ورق‌های فشرده چوبی در رشت

وزیر صنعت،معدن و تجارت در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت:راهبرد اول وزارت صمت برای توسعه صنعت، احیای واحد های صنعتی راکد است. 
افتتاح یک شرکت تولید ورق‌های فشرده چوبی در رشت
عباس علی آبادی همچنین با اشاره به ظرفیت گیلان دربخش صنعت گفت: استان گیلان  با توجه به داشتن مسیرهای ریلی  و دریایی به لحاظ تجاری استانی است که کشور می تواند از ظرفیت های آن استفاده کند و از نظر اقتصاد دریامحور در ایجاد رونق اقتصادی استان و کشور موثر باشد.
دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه، در این طرح های صنعتی جدید از تکنولوژی «های تک» استفاده شده است گفت: ویژگی شاخص این واحدها استفاده از نخبگان علمی دانشگاهها در این شرکت ها و واحد های صنعتی است و این یعنی اتصال دانشگاه و صنعت به یکدیگر است.
علی عباس آبادی وزیر صمت عصر امروز با فعالان صنعتی گیلان هم دیدار دارد.

 

 

نظر شما