شناسهٔ خبر: 67146814 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزیدگان خود را شناخت

اسامی برگزیدگان مرحله دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و کارکنان در بخش‌های مختلف برگزار شد، از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا سبزوار، اسامی برگزیدگان مرحله دانشگاهی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار که با استقبال چشمگیر دانشجویان، اساتید و کارکنان در بخش‌های مختلف برگزار شد، از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اعلام شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اعلام خبر فوق گفت: در مرحله دانشگاهی این دوره از جشنواره، ۹۵۹ نفر در رشته‌های مختلف قرآنی به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۱۰ نفر در بخش‌های آوایی و معارفی برگزیده شدند. از این میان، ۶۵ نفر جواز حضور در مرحله کشوری جشنواره را کسب کردند.

وی افزود: شرکت کنندگان در سایر بخش‌های جشنواره اعم از هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و تولیدات رسانه ای، به شکل مستقیم به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌ اند و این بخش ها فاقد مرحله دانشگاهی بوده است.

دکتر لطفی با اشاره به استقبال گسترده از این دوره ی جشنواره، تصریح کرد: این جشنواره فرصتی برای شناسایی و بالندگی استعدادهای قرآنی در دانشگاه‌ ها بوده و موجب ترویج فرهنگ قرآنی و ارتقای سطح معرفتی دانشجویان، اساتید و کارکنان است.

قدیر از نفرات مقام آور شرکت کنندگان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: در بخش غیر آوایی رشته حفظ نهج البلاغه دکتر محمدشفیع مجددی استاد دانشگاه، رتبه اول کشوری

در بخش آوایی رشته مداحی علی حسن پور کارمند دانشگاه

رتبه دوم کشوری در بخش معارفی رشته اخلاق و پوشش حرفه ای دانشجو پزشکی رضا عطایی دیسفانی

رتبه ی اول کشوری در بخش پژوهشی رشته مقاله نویسی دانشجو پزشکی مریم منیری رتبه ی دوم کشوری

دربخش آوایی حفظ سه جز قرآن کریم خانم مریم محسن آبادی دربخش اساتید رتبه ی دوم کشوری

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت قرآن وعترت (ع) رتبه های قابل تقدیر از سوی این مرکز تعلق گرفته است به آقایان : رضا عطایی دیسفانی دربخش دانشجویی در مقاله نویسی بخش پژوهشی رتبه ی چهارم و آقای رضا عطایی دیسفانی در بخش پژوهشی دانشجویی ورشته مقاله نویسی درحوزه ی قرآن وعترت رتبه چهارم همچنین امیرحسین اسماعیل پور در بخش پژوهشی و رشته ی تلخیص کتاب ونیز موسی الرضا رشید نژاد در بخش پژوهشی رشته ی ایده پردازی (ایده شو )کارکنان رتبه ی پنجم کشوری وخانم تکتم عیاری در رشته ی تحقیق کارکنان رتبه ی پنجم را بخود اختصاص داده است که تقدیر ازسوی وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی صورت خواهد گرفت.

جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزیدگان خود را شناخت

نظر شما