شناسهٔ خبر: 67146602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اختصاص 26 میلیاردتومانی برای توسعه زیر ساخت های ورزشی جزیره ابوموسی

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با تلاش استاندارهرمزگان اعتبار 26 میلیارد تومانی برای بازسازی زیر ساخت های ورزش ابوموسی به حساب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اختصاص یافت.   مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با تلاش استاندارهرمزگان اعتبار 26 میلیارد تومانی برای بازسازی زیر ساخت های ورزش ابوموسی به حساب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان اختصاص یافت.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان ،مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به اینکه  ۴پروژه مهم ورزشی در جزیره ابوموسی در آستانه بهره برداری قرار دارند اظهارداشت: باحمایت های مهندس کیومرث هاشمی مقام عالی وزارت و مهندس مهدی  دوستی استاندار هرمزگان، فرماندار شهرستان،وپیگیریهای دفتر فنی اداره کل  بعد ازمدتها طرح ها و پروژه های مهم ورزشی این شهرستان احیا شد.

وی بابیان اینکه مبلغ اعظم این اعتبار در استخر این شهرستان هزینه شده است اظهار داشت: با پیگیری های لازم و مستمر این اداره کل در طی سال های گذشته تاکنون با رایزنی های متعدد و با حمایت های مسئولین ذیربط تعمیر و مرمت پروژه چمن مصنوعی فوتبال، سالن ورزشی بانوان جزیره، دکل ها و نور زمین فوتبال و استخر شنای  که با اعتباری بالغ بر 26میلیارد تومان که از اعتبارات ملی هست قرار گرفت.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به توسعه و توزیع عادلانه اماکن و تجهیزات ورزشی در مناطق محروم استان افزود: ورود 10 دستگاه تریلی حاوی تجهیزات و اقلام مورد نیاز اماکن ورزشی شهرستان با یک دستگاه شناور لندینگ کرافت با تلاش و پیگیری دفتر فنی اداره کل واداره ورزش و جوانان جزیره ابوموسی جهت شروع به کار پروژه های ورزشی جزیره ابوموسی صورت گرفت.

نظر شما