شناسهٔ خبر: 67145526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن:

پاسداشت و حراست از زمین‌های دولتی در استان‌ها با جدیت دنبال شود

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: پاسداشت و حراست از زمین‌های دولتی و همچنین استفاده بهینه در استان‌ها با جدیت دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل، تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در همایش یک روزه پایش تخصصی اهداف و برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن منطقه۲ کشور که با حضور مدیران کل، معاونین و کارشناسان راه و شهرسازی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و گیلان به میزبانی استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: پاسداشت و حراست از زمین‌های دولتی و همچنین استفاده بهینه در استان‌ها با جدیت دنبال شود.

وی افزود: با برگزاری تخصصی کارگاه‌های آموزشی و توجیهی در حوزه املاک و حقوقی همه برنامه‌ها و اهداف سازمان ملی زمین و مسکن رصد و پایش می‌شود.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی و مسکن به اهداف و  برنامه‌های این همایش اشاره کرد و افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک، امور حقوقی، واگذاری زمین، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است.

رضایی یادآور شد: هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است.

این مقام مسئول ادامه داد: ما در سازمان ملی زمین و مسکن تلاش می‌کنیم با احصاء و تامین زمین مورد نیاز، شاهد اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور باشیم.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با قدردانی از اقدامات خوب انجام گرفته در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: احصاء ۵۰ هزار هکتار زمین برای ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور از اقدامات مهم و شاخص معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن به شمار می‌رود.

نظر شما