شناسهٔ خبر: 67144970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقرار ۳۰۰ خودپرداز در مرز‌های عبور زائران اربعین

سرپرست اداره امور شعب بانک ملی در لرستان از استقرار ۳۰۰ خودپرداز سیار و ثابت در مرز‌های عبور زائران اربعین به شکل ۲۴ ساعته خبر داد.

صاحب‌خبر -

 طالب یاسمی صبح امروز در همایش دست‌اندرکاران اربعین حسینی در لرستان که در سالن اجتماعات بانک ملی این استان برگزار شد، اظهار کرد: مواکب بانک ملی در اربعین در مرز مهران و عراق برپا خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه بانک ملی موظف به تامین و تخصیص ارز اربعین است، تصریح کرد: استقرار ۳۰۰ خودپرداز سیار و ثابت در مرز‌های عبور زائران به شکل ۲۴ ساعته مستقر و افزایش برداشت خودپرداز‌ها از ۲ میلیون به ۵ میلیون ریال از دیگر خدمات بانک ملی به زوار اربعین حسینی در سال گذشته بود.
یاسمی با اشاره به اینکه موکب ایثارگران بانک ملی لرستان روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در اربعین حسینی سال گذشته توزیع کرده است، اضافه کرد: همچنین توسط این موکب یک میلیون بطری آب توزیع شد و امسال نیز برنامه‌ریزی برپایی این موکب انجام شده است.
سرپرست اداره امور شعب بانک ملی در لرستان با اشاره به استقرار بیمارستان بانک ملی در عمود ۲۰۲ مسیر نجف به کربلا در اربعین سال گذشته، گفت: در این بیمارستان ۴۵ هزار نفر ویزیت و دارو به شکل رایگان در اختیار آنان قرار گرفت.

نظر شما