شناسهٔ خبر: 67144879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام بیگدلی:

حضور گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب اسلامی می شود

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان اشاره به انتخابات پیش رو افزود:حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان می شود،یادآور شد:امیدواریم با انتخاب اصلح خود ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشیم.

صاحب‌خبر -

حضور گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب اسلامی می شود

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛حجت الاسلام حسن بیگدلی صبح امروز در هشتمین نشست فعالان جهاد تبیین در زنجان که با حضور حجت الاسلام حسین طیبی فر؛جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین و هادیان سیاسی برگزار شد،با اشاره به شهادت رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد:اگرچه شهادت ایشان ضایعه بزرگی است اما انقلاب اسلامی مسیرش را با قدرت خواهد پیمود و باعنایت خداوند متعال به اهدافی که ترسیم کرده خواهد رسید .

 

وی با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیاز به همفکری و هم افزایی داریم،تصریح کرد:وجود چنین جلساتی برای پیشبرد این اهداف ضروری و لازم است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان اضافه کرد: بسترسازی برای ظهور حضرت حجت(عج) یکی از اهداف انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به فرموده حضرت علی(ع)"اَِهْلِ التَّقْوى عَلاماتٍ يُعْرَفونَ بِها: صِدْقُ الْحَديثِ وَ اَداءُ الاَْمانَةِ وَ الْوَفاءُ بِالْعَهْدِ وَ قِلَّةُ الْفَخْرِ وَ الْبُخْلِ وَ صِلَةُ الاَْرْحامِ وَ رَحْمَةُ الضُّعَفاءِ…:تقواپيشگان، نشانه هايى دارند كه با آنها شناخته مى شوند: راستگويى، امانتدارى، وفاى به عهد، كم فخرفروشى، كم بخل ورزيدن، صله رحِم، رحْم به ضعيفان…)،تصریح کرد:افراد باتقوا و انقلابی امانتدار خون شهدا،مطیع ولی فقیه  و تاریخ ساز هستند.

 

وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو افزود:حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان می شود،یادآور شد:امیدواریم با انتخاب اصلح خود ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشیم.

نظر شما