شناسهٔ خبر: 67144510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

7 تا از بهترین هتل های منطقه بلک آنتالیا

منطقه توریستی بلک از جمله زیباترین مناطق ساحلی شهر آنتالیا به‌حساب می‌آید که در آن محدوده، هتل‌های لوکس بسیاری دیده می‌شود. این هتل‌ها از لحاظ تعداد ستاره‌ هتل، امکانات آبی و تفریحی، موقعیت مکانی و فاصله هتل تا ساحل دریا جایگاه ویژه‌ای در میان سایر هتل‌های این شهر داشته و از جمله بهترین هتل‌های منطقه بلک آنتالیا می‌‌توان به هتل کایا پلازو گلف ریزورت، هتل پالوما گریدا، هتل پاین بیچ بلک، هتل کمپینسکی دم بلک، هتل لند آو لجندز کینگدام و... اشاره کرد. در بسیاری از این هتل‌ها شما فاصله اندکی با فرودگاه بین‌المللی و مرکز شهر دارید.

صاحب‌خبر -

هتل کایا پلازو گلف ریزورت آنتالیا

یکی از بهترین هتل‌های منطقه بلک آنتالیا را می‌توان هتل کایا پلازو گلف ریزورت دانست که انتخاب اغلب افراد در تور لحظه آخری آنتالیا است. این هتل یک هتل پنج ستاره بوده و ساحل اختصاصی دارد. شما در هتل کایا پلازو گلف ریزورت آنتالیا می‌توانید از امکاناتی مانند استخرهای روباز، ۵ زمین گلف، زمین تنیس، پارک آبی، مرکز سلامتی و اسپا، صندوق امانات و رستوران و... بهره‌مند شوید. در هر اتاق این هتل بالکن وجود داشته و مسافران می‌توانند از اینترنت بی‌سیم آن استفاده کنند. همچنین با سر زدن به مرکز اسپا این هتل، می‌‌توانید خستگی ساعت‌ها گشت‌وگذار خود را برطرف نمایید. فاصله میان این هتل پنج ستاره تا فرودگاه بین‌المللی شهر آنتالیا تنها ۲۹ کیلومتر محاسبه شده است؛ از این رو، امکان رساندن مسافران از فرودگاه به هتل در کمتر از ۳۰ دقیقه وجود دارد.

هتل پالوما گریدا آنتالیا

اگر به دنبال هتلی وسیع، سرسبز و باصفا می‌گردید، ما به شما هتل پالوما گریدا را پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که در فصول گرم سال همانند تابستان به این هتل مراجعه نمایید، می‌توانید از امکانات سه استخر روباز و یک پارک آبی اختصاصی بهره‌مند شوید. در اتاق‌های این هتل امکاناتی همانند تلویزیون، تراس، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی، مینی بار، مبلمان، اینترنت پر سرعت و کتری برقی در اختیار شما قرار داده می‌شود. از امکانات مخصوص هتل نیز می‌توان به لاندری، خدمات اسپا، رستوران، کلاب کودکان و پارکینگ اختصاصی اشاره داشت.

هتل پاین بیچ بلک آنتالیا

برای تجربه یک اقامت خانوادگی در بلک آنتالیا، بهتر است هتل پاین بیچ بلک را رزرو نمایید. این هتل مجهز به پارک آبی بوده که در آن ۸ سرسره دیده می‌شود. همچنین این هتل به ۳ استخر روباز و استخرهای سرپوشیده مجهز شده است. قسمتی از خدمات و امکانات ارائه شده در هتل پاین بیچ بلک آنتالیا شامل اجرای موسیقی زنده، کلاس‌های ایروبیک، تیراندازی، غواصی، موج سواری، پینگ پنگ، بیلیارد، ماهیگیری، اتاق بازی و کرایه دوچرخه می‌شود. این هتل دارای ۷۴۹ اتاق و سوئیت بوده که ساخت آن‌ها به سبک مدرن انجام گرفته شده است. فاصله میان هتل پاین بیچ بلک تا فرودگاه بین‌المللی ۳۷ کیلومتر بوده و مسافران می‌توانند از شاتل اختصاصی هتل جهت رسیدن به فرودگاه در کمتر از ۴۰ دقیقه کمک بگیرند.

 

7 تا از بهترین هتل های منطقه بلک آنتالیا (3)

 

هتل کمپینسکی دم بلک آنتالیا

از جمله معروف‌ترین و بهترین هتل‌های پنج ستاره موجود در منطقه بلک آنتالیا می‌‌توان به هتل کمپینسکی دم بلک اشاره کرد. این هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و اگر نگاهی به اتاق‌های آن بیندازید، متوجه طراحی مدرن و رنگ‌های روشن به‌کار گرفته شده، خواهید شد. همچنین بعضی از واحدها دارایی بالکن اختصاصی هستند. امکانات تفریحی این هتل شامل استخر روباز، پارک آبی، استخر کودکان، حمام ترکی، چند زمین گلف و تنیس و... می‌شود. فاصله میان هتل کمپینسکی دم بلک تا مرکز شهر و فرودگاه بین‌المللی آنتالیا به ‌ترتیب ۳۵ و ۲۵ کیلومتر محاسبه می‌گردد که برای رفتن به فرودگاه، شاتل اختصاصی در اختیار شما قرار داده می‌شود.

هتل لند آو لجندز کینگدام

هتل لند آو لجندز کینگدام از جمله هتل‌های تازه ساخت منطقه بلک در شهر ساحلی آنتالیا بوده که فاصله اندکی با ساحل دریای مدیترانه دارد. امکانات منحصربه‌فرد این هتل شامل خشکشویی، صندوق امانات، خدمات اسپا، اینترنت پرسرعت رایگان، استخرهای روباز، پارک آبی، اینترنت پر سرعت و سینمای ۵ بعدی می‌شود. پارک آبی این هتل در لیست بزرگ‌ترین پارک‌های تفریحی در منطقه بلک آنتالیا جای گرفته که دارای ۵۵ سرسره است. فاصله میان هتل لند آو لجندز کینگ دام تا فرودگاه بین‌المللی آنتالیا نزدیک به ۲۷ کیلومتر محاسبه شده و جهت دسترسی راحت‌تر، شاتل اختصاصی در اختیار شما گذاشته می‌شود. تجهیزات همه اتاق‌های این هتل نیز شامل تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، کتری برقی، حمام اختصاصی، سشوار و حوله می‌شود.

هتل اسپایس اند اسپا

معماری زیبا و ارائه امکانات لوکس را می‌توان دو ویژگی بارز هتل پنج ستاره اسپایس اند اسپا دانست. محل قرارگیری این هتل پنج ستاره، منطقه ساحلی بلک آنتالیا بوده و مناسب‌ترین گزینه جهت داشتن اقامت خانوادگی به‌شمار می‌رود. امکانات تفریحی و رفاهی هتل اسپایس اند اسپا آنتالیا شامل چند استخر روباز و سرپوشیده، یک استخر مخصوص کودکان، مرکز اسپا، سالن ورزش، مرکز مراقبت از کودکان، سالن بیلیارد و... می‌شود.

تنوع بسیاری میان اتاق‌های این هتل ۵ ستاره دیده می‌شود و بیشتر واحدهای اقامتی دارای چشم‌اندازی به سمت محوطه هتل هستند. برای تماشای این چشم‌انداز زیبا، امکان استفاده از بالکن اختصاصی وجود دارد. امکانات اتاق‌های این هتل نیز شامل تهویه مطبوع، میز آرایش، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش می‌شود. فاصله میان هتل با فرودگاه شهر آنتالیا نزدیک به ۴۰ کیلومتر محاسبه شده و جهت تردد راحت‌تر مسافران به فرودگاه، امکان استفاده از شاتل اختصاصی وجود دارد.

 

7 تا از بهترین هتل های منطقه بلک آنتالیا (1)

 

هتل بلک سوهو بیچ کلاب آنتالیا

یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین هتل‌های منطقه بلک آنتالیا را می‌توان هتل پنج ستاره بلک سوهو بیچ کلاب دانست. این هتل دارای یک رستوران اختصاصی جهت پذیرایی از میهمانان خود بوده و امکانات تفریحی آن نیز شامل استخر روباز، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مرکز اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و چند کافه می‌شود. شما می‌توانید از استخر روباز این هتل به شکل رایگان استفاده کنید که در محدوده این استخر نیز صندلی‌های آفتاب‌گیر ساحلی جهت استراحت افراد بعد از شنا گذاشته شده است. شما تنها با کمی پیاده‌روی، می‌توانید خودتان را از این هتل به ساحل اختصاصی آن برسانید.

طراحی بیشتر اتاق‌های این هتل ۵ ستاره به شکل ویلایی بوده و شما در طول اقامت می‌توانید از امکانات گسترده‌ای همانند مینی‌بار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره‌ای، حمام خصوصی در کنار حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان بهره‌مند شوید. برای رفتن از این هتل به مرکز شهر فرودگاه بین المللی آنتالیا باید به ترتیب مسافتی در حدود ۴۰ کیلومتر و ۳۶ کیلومتر را بپیمایید.

کلام آخر

در منطقه بلک آنتالیا، گردشگری توسعه زیادی داشته و همین مسئله سبب شده که بهترین هتل‌های آنتالیا در این منطقه ساخته شوند. بهترین هتل‌های پنج‌ستاره منطقه بلک آنتالیا شامل هتل کایا پلازو گلف ریزورت، هتل پالوما گریدا، پاین بیچ بلک، هتل کمپینسکی دم بلک، لند آو لجندز کینگدام، اسپایس اند اسپا و هتل بلک سوهو بیچ کلاب می‌شود. اغلب این هتل‌ها فاصله اندکی با فرودگاه بین‌المللی داشته و جهت تردد راحت‌تر مسافران تا فرودگاه، شاتل اختصاصی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام

نظر شما