شناسهٔ خبر: 67144392 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرهنگ زینی‌وند:

بزرگراه یادگار امام (ره) در تهران به طور کامل مسدود می‌شود

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ بزرگراه یادگار امام در حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) تا میدان جی به طور کامل مسدود خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مصطفی زینی وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به منظور احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)، از روز یکشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۴۰۳ این بزرگراه در حدفاصل خیابان امام خمینی (ره) تا میدان جی به طور کامل مسدود خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین دسترسی به خیابان سی متری جی در مسیر شمال به جنوب این بزرگراه صرفاً از طریق مسیر‌های جایگزین که شامل: ۱- از طریق زیرگذر یادگار امام (ره) ورود به خیابان امام خمینی (ره) به سمت شرق و در ادامه گردش به داخل خیابان کارون به سمت جنوب و یا ۲- از طریق مسیر همسطح بزرگراه یادگار امام (ره) وارد خیابان دامپزشکی به سمت غرب و در ادامه گردش به خیابان استاد معین به سمت جنوب امکانپذیر خواهد بود.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این انسداد مسیر با توجه به کلان بودن پروژه احتمالاً بیش از یکسال به طول خواهد انجامید، ولی پس از تکمیل و بهره برداری موجب رفع گره ترافیکی میدان فتح و همچنین تأمین دسترسی مستقیم شهروندان از بزرگراه یادگار امام به بزرگراه آزادگان می‌شود.

نظر شما