شناسهٔ خبر: 67143834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رئیس صداوسیما: اگر حین برنامه‌های انتخاباتی، توهین یا مطلب خلافی درباره شخص غایبی گفته شود، کمیسیون تبلیغات زمانی را به آن شخص اختصاص خواهد داد / فشرده شدن زمان تبلیغات و مناسب‌های پیش رو کار را سخت کرده؛ تغییری در زمانبندی مناظره‌ها نخواهیم داشت

پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: اگر حین برنامه‌های زنده توهین یا مطلب خلافی درباره شخص غایبی گفته شود، کمیسیون تبلیغات زمانی را به آن شخص اختصاص خواهد داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس صداوسیما: اگر حین برنامه‌های انتخاباتی، توهین یا مطلب خلافی درباره شخص غایبی گفته شود، کمیسیون تبلیغات زمانی را به آن شخص اختصاص خواهد داد

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: فشرده شدن زمان تبلیغات و مناسب‌های پیش رو کار را سخت کرده است. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم اما تغییری در جداول مناظره‌ها نخواهیم داشت.

به گزارش «انتخاب»، پیمان جبلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: اگر در هنگام برنامه‌های زنده مطلب خلافی علیه شخص غایبی مطرح شود، وظیفه کمیسیون تبلیغات انتخابات است که زمانی را برای فرد در نظر بگیرد که در مهلت زمانی قانونی از خود دفاع کند.

وی افزود: فشرده شدن زمان تبلیغات و مناسب‌های پیش رو کار را سخت کرده است. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم اما تغییری در جداول مناظره‌ها نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صدا و سیما ادامه داد: ما روز قبل از سکوت انتخاباتی، برنامه مناظره نداریم و در دوره‌های قبل هم نداشتیم و تنها زمانی که باقی‌ می‌ماند روز ماقبل سکوت انتخاباتی یعنی روز سه‌شنبه و روز عید غدیر است و برنامه مناظره هم شب برگزار می‌شود و تداخل زمانی مستقیمی با برنامه‌ای که برای روز عید غدیر تعیین شده ندارد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما