شناسهٔ خبر: 67143549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زارع‌پور خبر داد؛

بسته تبلیغاتی اینترنت برای نامزدهای انتخابات

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از هدیه ۲۰ کیگابایتی اینترنت در پیام‌رسان‌های داخلی برای مردم خبر داد و گفت: برای انتخابات هم بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عیسی زارع پور روز چهارشنبه - ۲۳ خردادماه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برای موضوع انتخابات، بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی برای پیش بینی کرده‌ایم.

وی افزود: در این بسته‌ها کانال‌های هواداران که توسط ستادهای انتخابات تعیین می شود و کانال‌های استانی پیش بینی شده و نشان آبی دریافت خواهند کرد تا مشخص شود مطالبی که در این کانال ها منتشر می شود، قابل تایید است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: همچنین بسته‌های تبلیغاتی متنوعی برای شناسایی این کانال‌ها به عموم کاربران در پیام رسان های داخلی شبکه‌های اجتماعی پیش بینی شده است.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: همچنین وزارت ارتباطات برای مردم عزیز که می خواهند در جریان برنامه‌ها و دیدگاه‌های نامزدهای این دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار بگیرند، بسته هدیه ۲۰ گیگابایت در پیام رسان‌های داخلی در نظر گرفته‌ایم.

زارع پور خاطرنشان کرد: به زودی پیامک برای شماره‌های مردم ارسال می‌شود تا هر فردی که تمایل دارد با کد دستوری ذکر شده در پیامک، آن را فعال کند و از پیام رسان‌ها و تلوبیون در طول انتخابات با این بسته ۲۰ گیگ رایگان استفاده کند.

نظر شما