شناسهٔ خبر: 67143314 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مکان‌های ممنوعه برای برپایی ستادهای انتخاباتی در کرمانشاه اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: به‌دلیل شرایط ترافیکی، برپایی ستادهای انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بعضی مناطق شهر کرمانشاه ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مهدی شکیبامهر امروز _چهارشنبه بیست‌وسوم خرداد_ در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات قانونی معرفی رؤسای ستادهای انتخاباتی و اماکن ممنوعه استقرار ستادهای انتخاباتی اظهار کرد: نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باید رؤسای ستادها به وزارت کشور معرفی و وزارت کشور این افراد را طی یک ابلاغیه به ستادهای انتخابات استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: در مرحله بعد رؤسای ستادهای انتخابات نامزدها در کشور باید رؤسای ستاد انتخاباتی خود را در استان‌ها به ستاد انتخابات استان‌ها معرفی کنند تا طی ابلاغی به فرمانداری‌ها معرفی شوند، آن‌ها نیز موظف هستند رؤسای ستاد انتخابات خود را در شهرستان‌ها به فرمانداری‌ها معرفی کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر ستادی که طبق قانون در شهرستان‌ها و مرکز استان (شهرستان کرمانشاه) دایر شود باید مجوز قانونی از فرمانداری‌ها دریافت کند.

شکیبامهر با اعلام مکان‌های ممنوعه برای برپایی ستاد انتخابات در شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد: دایر کردن ستاد در دور میدان‌های فردوسی و آیت‌الله کاشانی و مسکن، از چهارراه مدرس تا میدان انقلاب، از چهارراه نوبهار تا چهارراه سی‌متری دوم، از میدان ۱۷ شهریور تا چهارراه نوبهار توسط شورای تأمین شهرستان کرمانشاه به‌دلیل ازدحام جمعیت و مسائل ترافیکی ممنوع اعلام شده است.

وی اضافه کرد: فرمانداران در دیگر شهرستان‌های استان نیز با همراهی شورای تأمین شهرستان‌ها می‌توانند مناطق ممنوع خود را پیش از آغاز به کار ستادها اعلام کنند.

نظر شما