شناسهٔ خبر: 67142734 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خطیب در جلسه شورای تامین استان اصفهان؛

آیت‌الله رئیسی، احیاگر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی بود

هادی رضایی

وزیر اطلاعات گفت: همه باید همت و تلاششان را برای مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بسیج کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، وزیر اطلاعات در جلسه شورای تامین استان اصفهان با عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، شهدای ۱۵ خرداد و خدمت گفت: باید شکرگزار نعمت‌هایی باشیم که از نَفَس قُدسی امام راحل (ره) برآمده است. حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب افزود: امروز بر خوانی نشسته‌ایم که همواره رحمت و مائده‌های الهی را مشاهده می‌کنیم. وی افزود: در این ایام عزادار وجود شهیدان پرواز اردیبهشت هستیم، کسانی که فقدان آنها در میان جامعه موج آفرینی وسیعی ایجاد کرد و تحولی را با خود همراه کرد.

وزیر اطلاعات گفت: امروز شاهد حضور گسترده مردم و قدردانی از کسانی بودیم که خستگی ناپذیر و بی منت شبانه روز به این ملت و مردم خدمت کردند.

حجت‌الاسلام خطیب با اشاره به برپایی دولت اسلامی شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، منطبق با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی توانست مدیریت دولت اسلامی در تراز را عرضه کند. وی گفت: آیت‌الله رئیسی کسی است که توانست به پیروی از رهبرش که همیشه متواضعانه خود را سرباز او می‌نامید احیا گر مدیریت مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: این دوران کوتاه شاهد تحولات و پیشرفت‌ها و رشدهای بسیاری بودیم. وی گفت: بااینکه تمام دشمنان داخلی و خارجی و عوامل آنها تلاش کردند که این تجربه موفق گام دوم را آزرده کنند، تلاش کردند آن را به نحوهای مختلف با شیوه‌های متفاوت و با جنگی ترکیبی و به شکل‌ها و شیوه‌های مختلف رسانه‌ای، اقتصادی، تحریمی و… در فشار قرار دهند و با شکست روبرو کنند ولی عمل خالصانه همواره مورد لطف و عنایت الهی است.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق آمیز طوفان الاقصی گفت: در سال جدید پس از طوفان الاقصی که توانست منطقه، دنیا و افکار عمومی را به مقاومت سوق دهد و پس از عملیات وعده صادق که نیروهای مسلح و سپاه پاسداران توانستند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند و پس‌از طوفان دانشجویان در قلب نظام سلطه و غرب حرکت مردم ما در تشییع و عزاداری شهدای خدمت حرکتی در ادامه این تحولات بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این انتخابات همه باید همت و تلاش مان را برای مشارکت مردم بسیج کنیم و برای آنچه را که رهبر مان در ادامه جریان انقلاب ترسیم کردند و همه باید تلاش، برنامه ریزی مان در جهتی باشد مسیری را که آیت‌الله شهید برپا کرد و ادامه آن را رهبر عزیزمان خواستار شدند را تداوم ببخشد. وی افزود: به نحوی این نامزدهای ریاست جمهوری تلاش کنند که عملاً ما تحقق مسیر انقلاب اسلامی و ادامه جریان انقلاب اسلامی تضمین شود و این مطالبه‌ای است که مردم و کسانی که در تشییع این شهدای خدمت شرکت کردند از نامزدهای ریاست جمهوری انتظار دارند.

وزیر اطلاعات گفت: باید بدانیم ادامه راه آیت‌الله رئیسی در ویژگی‌هایی است که این شخصیت داشته و رهبر انقلاب آن را ترسیم کردند و الگو پذیری ما می‌تواند این تداوم را با جدیت بیشتری ترسیم نماید و می‌تواند خدمتگزاری ما را بیانگر باشد.

در ادامه سفر وزیر اطلاعات حجت‌الاسلام خطیب با آیت‌الله مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان و آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین با حضور در گلستان شهدا یاد و نام شهدای دفاع مقدس، جبهه مقاومت و علما را گرامی داشت.

نظر شما