شناسهٔ خبر: 67141847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مهاجری: «جریان تندرو می‌خواهد موجودیت خود را اثبات کند»

صاحب‌خبر -

شفقنا_ مهاجری می گوید: «جریان اصولگرا دنبال حفظ موقعیت خود است و حتی اگر آن تخریب در طرف مقابل نیز تاثیر نگذارد کار خود را انجام می‌دهد.»

به گزارش شفقنا، محمد مهاجری در پاسخ به این سوال «آرمان ملی» چرا فرمان تخریب علیه پزشکیان صادر شده است؟گفت:« آقای پزشکیان در حال پدیده شدن در انتخابات است و طبیعی است که تحمل‌کردن آن کار سختی باشد و  جریان بداخلاقی که بین اصولگراها وجود دارد و من 30 سال است آنها را می‌شناسم که از هر تلاشی برای تخریب رقبا کوتاهی نمی‌کنند الان نیز مجددا به روشن کردن توپخانه‌هایشان کرده‌اند. هر چند که اگر آنها تخریب نکنند که اسم‌شان تندرو نیست. وی افزود: جریان اصولگرا دنبال حفظ موقعیت خود است و حتی اگر آن تخریب در طرف مقابل نیز تاثیر نگذارد کار خود را انجام می‌دهد.

به هر حال جریان تندرو می‌خواهد موجودیت خود را اثبات کند و جز تخریب کار دیگری نمی‌تواند، کند. هر چند که می‌بینیم بیشترین تخریب‌ها دستکم در فضای مجازی از سوی برخی اصلاح‌طلبان  انجام می‌شود.  وی اضافه کرد: هر چه وضعیت آقای پزشکیان رو به‌ بهبود برود قطعا کاندیداهای جریان اصولگرا احساس خطر بیشتری خواهند کرد  و فشار روی آنها بیشتر خواهد شد.»

نظر شما