شناسهٔ خبر: 67141696 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توهم اعتیاد جان زن ۵۶ ساله را گرفت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل معتادی که به خاطر توهم خانم ۵۶ ساله اراکی را در یکی از روستا‌های اطراف شازند به قتل رسیده بود خبر داد.

صاحب‌خبر -

توهم اعتیاد جان زن ۵۶ ساله را گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ کامیار چهری گفت: در اولین روز‌های اسفند ماه سال گذشته، به دنبال اعلام مفقود شدن خانم ۵۶ ساله اراکی به پلیس آگاهی استان مرکزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی این پلیس قرار گرفت.

او گفت: پس از بررسی‌های مقدماتی از سوی کارآگاهان، مشخص شد که فرد مورد نظر در بهمن ماه همان سال به یکی از روستا‌های شهرستان شازند مراجعه و پس از آن به منزل خود مراجعه نکرده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان کارآگاهان پلیس آگاهی استان به مردی ۶۷ ساله که ارتباط نزدیکی با مقتول داشته مشکوک شده و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ چهری افزود: در بازرسی از خانه باغ محل زندگی فرد مظنون جسد مقتول که دفن شده بود کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

او عنوان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده از سوی کارآگاهان در ابتدا منکر قتل مرحومه بوده و فوت وی را ناشی از بیماری اعلام داشته ولیکن در مواجهه با ادله و مدارک موجود مجبور به اعتراف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهم در روز حادثه بر اثر مصرف مواد مخدر و  توهمات ناشی از سوء مصرف آن با آجر چندین ضربه به سر مقتول وارد کرده که باعث فوت خانم شد و بعد از آن جسد او را در خانه باغ خود دفن کرد.

متهم دستگیر شده پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی که با صدر قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

نظر شما