شناسهٔ خبر: 67140392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

کارشناس و مربیان هنری قم در رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه

نخستین رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی با حضور مربیان سفالگری و کارشناسان هنری استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم در مرکز سوفار کانون تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی  کانون پرورش فکری قم، روز دوشنبه ۲۱ خرداد به مناسبت روز صنایع دستی نخستین رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی با حضور مربیان سفالگری و کارشناسان هنری استان‌های البرز، تهران، قزوین و قم در مرکز سوفار کانون تهران ۱۴۰۳ برگزار شد.

مرضیه مقدم پور کارشناس هنری، و مربیان هنری استان قم: محمد داستان، سارا رضاییه، مهزاد اردیبهشت، هدی توسلی  و رقیه صبوری از شرکت کنندگان در این رویداد بودند که از ساعت ۹ تا ۱۷ با موضوع آزاد به شکل دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی با محوریت ساخت احجام هنری با مواد گوناگون دلخواه اعم از (گِل سفالگری، چوب، فلز، حصیر، پاپیه ماشه و ...) با حضور و همراهی استاد عباس مجیدی (مجسمه‌ساز و استاد دانشگاه) از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار شد.

کارشناس و مربیان هنری قم در رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه

مجیدی با بیان مفهوم هنر از دیدگاه حاضرین در نشست بخش تئوری این کارگاه را آغاز کرد  و به بیان اهمیت آن برای افراد مختلف ود رک عمومی و فلسفه هنر پرداخت.  در بخش عملی نیز مربیان با هدایت استاد کارگاه جهت اجرای مناسب و متعادل به خلق آثاری که مملو از خلاقیت با ایده‌های بدیع پرداختند. 

در نخستین رویداد تبادل تجربه در دست‌آوردهای خلاقانه هنر سفالگری و حجم‌سازی، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، سعیده عزیزیان مدیرکل آموزش و پژوهش و مجتبی حاذق مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند.

نظر شما