شناسهٔ خبر: 67139120 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

شهادت یکی از فرماندهان حزب‌الله در حمله اسرائیل به لبنان

اقتصادنیوز: جنبش مقاومت حزب‌الله طی صدور بیانیه‌ای از شهادت یکی از فرماندهان میدانی خود در حمله بامداد چهارشنبه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، جنبش مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای شهادت یکی از فرماندهان میدانی خود در حمله بامداد چهارشنبه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان را تایید کرد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که «طالب سامی عبدالله» (ملقب به حاج ابوطالب) متولد سال ۱۹۶۹، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک «جویا» در جنوب لبنان به شهادت رسیده است.ساعتی پیش شبکه «المیادین» گزارش داد که ارتش رژیم تل‌آویو حومه شهرک «جویا» در جنوب لبنان را هدف حملات تجاوزکارانه خود قرار داده است.

خبر مرتبط
حزب‌الله لبنان 3 شهرک اسرائیلی را موشک‌باران کرد/آژیر خطر به صدا درآمد

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان مواضع اسرائیل را مجددا موشک‌باران کرد.

بعد از آن گزارش‌های غیررسمی از شهادت ۴ نفر از جمله یکی از فرماندهان ارشد میدانی جنبش مقاومت حزب‌الله در این حمله حکایت داشت.صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

نظر شما