شناسهٔ خبر: 67138297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیا «همستر کامبت» می‌تواند به کاربران ضرر مالی هم بزند؟

همستر کامبت از نظر اقتصادی زیان‌بار خواهد بود وقتی با مفهوم نقدشوندگی یا به قول کریپتوباز‌ها «لیکوییدی» آشنا باشید. همستر کامبت از نظر اقتصادی زیان‌بار خواهد بود وقتی با مفهوم نقدشوندگی یا به قول کریپتوباز‌ها «لیکوییدی» آشنا باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ همستر کامبت تنها به تپ کردن مداوم گوشی خلاصه نمی‌شود. پس لازم نیست نگران خرابی صفحه‌نمایش یا هزینه فیزیوتراپی مچ و انگشت دست باشیم. اما قیمت باتری موبایل زیاد است.

همستر کامبت ربات تلگرامی است. برای باز کردن تلگرام نیازمند ابزار‌های رفع فیلتر هستید که روشن بودن هم‌زمان آن با تلگرام فشار زیادی به گوشی وارد می‌کند و کمر باتری موبایل را می‌شکند. اگر فکر می‌کنید اغراق می‌کنیم، کافی است پس از مدتی اجرای همستر کامبت، سلامت باتری موبایلتان را چک کنید.

همستر کامبت حتی بدون درنظرگرفتن این مسائل و نظریه‌های منفی‌نگرانه، از نظر اقتصادی زیان‌بار خواهد بود وقتی با مفهوم نقدشوندگی یا به قول کریپتوباز‌ها «لیکوییدی» آشنا باشید. این مشکل وقتی پیش می‌آید که فرض کنیم همه‌چیز خوب پیش‌رفته و در بهترین حالت ممکن، صاحبان سکه همستر کامبت تصمیم بگیرند دارایی خودشان را بفروشند، اما به خاطر رشد تقاضای فروش، بازار اشباع شود و دیگر نتوان سکه‌های همستر کامبت را به پول نقد تبدیل کرد.

نظر شما