شناسهٔ خبر: 67138142 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آزمون‌هاي نظري ادواري و جامع به صورت حضوري –آنلاين آغاز شد

صاحب‌خبر -
آزمون‌هاي نظري ادواري و جامع به صورت حضوري –آنلاين آغاز شد
خبرگزاری آریا - چهل و سومین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1403-1402در بخش نظری به صورت حضوری –آنلاین از سه شنبه 22 خرداد آغاز شده است و تا جمعه 25 خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری آریا معاونت هنری به نقل از دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتر آموزش اعلام کرد: چهل و سومین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی 1403-1402در بخش نظری به صورت حضوری –آنلاین از سه شنبه 22 خرداد آغاز شده است و تا جمعه 25 خرداد ماه ادامه دارد.
اسماعیلی گفت: آزمون های مهارتی بخش فرهنگ و هنر با هدف ارتقاء سطح آموزش های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش های مهارتی به صورت جامع و هماهنگ توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله در 3 مقطع خرداد، شهریور و دی ماه برگزار می شود.
وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این دوره از آزمون های ادواری و جامع گفت: در این دوره بیش از 53 هزار نفر شرکت کننده در آزمون های جامع سال تحصیلی 1403-1402 و ادواری بخش فرهنگ و هنر برای اولین بار رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.
اسماعیلی افزود: چهل و سومین آزمون ادواری مهارتی بخش فرهنگ و هنر و دومین آزمون جامع سال تحصیلی 1403-1402 در رشته های هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، هنرهای دیجیتالی، چاپ و هنرهای ظریف در 93 حوزه امتحانی و در 32 رشته و 56 استاندارد به صورت حضوری- آنلاین برگزار می شود .
مدیرکل دفتر آموزش در ادامه با اشاره به اتمام آزمون های عملی گفت: آزمون های عملی این دوره چهارشنبه 16خرداد ماه آغاز شد و تا دوشنبه 21 خرداد ماه در 31 استان کشور به صورت همزمان برگزار شد.
شایان ذکر است: کلیه مراحل این آزمون ها از زمان ثبت نام تا برگزاری و صدور مدارک و گواهینامه ها به صورت سامانه ای و هوشمند است و نتایج آزمون ها در سامانه آزمون هنر به نشانی: honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد .
انتهای پیام/

نظر شما