شناسهٔ خبر: 67138096 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد:

اعزام بیش از ۲۸ هزار زائر حج تمتع از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به سرزمین وحی

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از اعزام بیش ۲۸ هزار و ۲۵۶ زائر حج تمتع در قالب ۱۳۱ پرواز از ترمینال سلام به فرودگاه های مدینه و جده تا پایان عملیات رفت در شامگاه ۲۱ خردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دفتر ارتباطات اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، سعید چلندری با اعلام اتمام عملیات رفت اعزام حجاج بیت الله الحرام در شامگاه ۲۱ خردادماه اظهار کرد: در این عملیات ۲۸هزار و ۲۵۰ نفر از حجاج در قالب ۱۳۱ پرواز به فرودگاه های جده و مدینه اعزام شدند.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات اعزام حجاج با کسب رضایت بسیار بالا افزود: در این عملیات همکاران معاونت بهره برداری مستقر در ترمینال سلام، اداره کل برنامه ریزی و ساماندهی شهری، پرسنل نظامی، انتظامی و امنیتی تمام تلاش خود را برای تکریم زائران خانه خدا انجام دادند که از زحمات آنها برای کسب رضایت حداکثری این بندگان خاص خدا کمال تشکر را دارم.

چلندری خاطرنشان کرد: همانند عملیات اعزام حجاج، ترمینال سلام با تمام امکانات آمادگی کامل برای استقبال از حجاج ۱۱ استان کشور که از تاریخ یکم تیرماه از سرزمین وحی به کشور عزیمت می‌کنند را داراست و انشاالله پس اتمام حج تمتع این ترمینال پذیرایی از پروازهای عمره مفرده را پس از آغاز مجدد پروازها در دستور کار خواهد داشت.

گفتنی است؛ در عملیات رفت حجاج استان های تهران، سمنان، قم، قزوین، کاشان، مرکزی، گیلان، ایلام، کرمانشاه، البرز و لرستان از ترمینال سلام به سرزمین وحی اعزام شدند.

نظر شما