شناسهٔ خبر: 67137995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اعلام شد؛

راهپیمایی نمازگزاران جمعه قم در محکومیت جنایات «اردوگاه النصیرات»

نمازگزاران جمعه این هفته قم به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و در ادامه راهپیمایی جمعه‌های خشم، جنایات اسراییل در اردوگاه النصیرات را محکوم می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از قم، مردم ولایتمدار و انقلابی و نمازگزاران جمعه ۲۵ خرداد، در محکومیت اقدامات هولناک رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شمار زیادی از مردم ساکن اردوگاه النصیرات، راهپیمایی می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم قم برای حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت کرده است؛ متن آن به شرح زیر است:

با گذشت بیش از هشت ماه تجاوز بی امان رژیم درنده خوی صهیونیستی علیه مردم مظلوم و قهرمان غزه و آوارگان رفح، حملات شدید و بی‌سابقه به اردوگاه النصیرات و مناطق مرکزی نوار غزه که شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم به ویژه کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع را به همراه داشت، ننگ دیگری بر چهره کریه این رژیم کودک‌کش و حامیان جنایتکار آن ثبت کرد.

قتل عام و قحطی و گرسنگی به وجود آمده در این منطقه که نفرت جهانی را در پی داشته و آزادگان جهان خصوصاً دانشجویان و جوانان در ایالات متحده و کشور‌های مختلف را نیز با خود همراه ساخته، نشانه‌ای شفاف از بیداری مردم جهان نسبت به بی اعتنایی سران کشور‌ها و ناکارآمدی مجامع بین المللی در برخورد با این جنایات بی‌شرمانه است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن محکومیت تداوم جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم و مقاوم غزه و در استمرار «راهپیمایی جمعه‌های خشم» از مردم ظلم ستیز و شریف قم دعوت به عمل می‌آورد تا در روز جمعه مصادف با سالروز شهادت مظلومانه امام باقر(ع) همبستگی و حمایت خود را با مردم رنجدیده غزه اعلام نماید.

انتهای پیام/

نظر شما