شناسهٔ خبر: 67137357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

انتخابی جام جهانی| تساوی ایران و ازبکستان در نیمه نخست - اکونیوز

اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم‌ ملی ایران مقابل ازبکستان با نتیجه تساوی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌ ملی فوتبال ایران در ششمین دیدارش در گروه E مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت.

ترکیب تیم ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، صالح حردانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سامان قدوس، امید نورافکن، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب تیم ازبکستان: اتکیر یوسفوف، عبدالکودیر خوسانوف، فرخ سیفیف، رستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف، اودیلیون خامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، اوستون ارونوف، شیرزد نصرالله‌اف، الدور شومورودوف و حسین‌الدین علیکولوف.

دقیقه 13: مهدی طارمی با یک فرار پشت مدافعان ازبکستان صاحب توپ شد، اما نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه حریف بزند و توپ در اختیار دروازه‌بان ازبک قرار گرفت. در این صحنه داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 18: عبدالکودیر خوسانوف از تیم ازبکستان به دلیل خطا روی جهانبخش اولین کارت زرد بازی را گرفت.

دقیقه 21: شوت از راه دور و کم جان سامان قدوس در اختیار یوسفوف قرار گرفت.

دقیقه 33: فرار پا به توپ خوب ارونوف به قلب دفاع ایران و ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 42: امید نورافکن هم از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای باز کردن دروازه ازبکستان امتحان کرد که ضربه او هم با اختلاف کم راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: ناهماهنگی مدافع و دروازه‌بان ازبکستان می‌رفت تا کار دست این تیم بدهد، اما توپ از کنار دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما