شناسهٔ خبر: 67137010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش رهبر انصارالله به انهدام یک شبکه جاسوسی

رهبر انصارالله درباره انهدام یک شبکه جاسوسی آمریکایی و رژیم صهیونیستی در یمن گفت: کشف و انهدام این شبکه یک پیروزی بزرگ و مهم به شمار می‌آید.

صاحب‌خبر -

به نقل از رسانه‌های یمنی، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله با تبریک به دستآورد به مردم یمن در خصوص کشف و انهدام یک شبکه جاسوسی آمریکایی و رژیم صهیونیستی افزود: این شبکه ماهیت مخرب و توطئه‌گر آمریکا را که ناقض حاکمیت کشورهاست، بر ملا کرد.

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا تحت پوشش‌های فعالیت‌های دیپلماتیک، از برخی از نهاد‌های سازمان ملل یا بین‌المللی سوءاستفاده می‌کند و در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سایر کشور‌ها را هدف قرار می‌دهد.

رهبر یمن قرار است روز پنجشنبه نیز سخنرانی کند و به صورت مفصل به ابعاد انهدام این باند جاسوسی مرتبط با آمریکا و رژیم صهیونیستی بپردازد.

عبدالحکیم هاشم الخیوانی رئیس سازمان امنیت و اطلاعات یمن روز گذشته اعلام کرد: به یاری خداوند اعضای یک شبکه جاسوسی گسترده آمریکا و (رژیم) اسرائیل دستگیر شدند. شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای چندین دهه در نهاد‌های رسمی و غیر رسمی به نمایندگی از دشمن نقش جاسوسی و خرابکاری داشته است.

وی گفت: شبکه جاسوسی آمریکا و اسرائیل مستقیماً با سازمان سیا در ارتباط بوده است. این شبکه جاسوسی مجهز به تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه‌ای بوده که آنها را قادر می‌ساخت تا فعالیت‌های خود را مخفیانه انجام دهند.

سازمان عملیات و اطلاعات در ادامه اعترافات شماری از اعضای این تیم جاسوسی را منتشر کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما