شناسهٔ خبر: 67136942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش در خوزستان

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ارتقای شاخص‌های آموزش و پرورش زمینه ساز ارتقاء فرهنگی جامعه است.

صاحب‌خبر -

 مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان با مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صبح امروز سه شنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ دیدار و گفتگو کرد

عبدالله حبیبی در این دیدار با اشاره به اهمیت تشکیل یک کارگروه ویژه جهت شناسایی و بررسی ظرفیت ها، امکانات و توانمندی موجود در هر دو دستگاه را لازم دانست و برنامه ریزی مناسب برای مدارس تحت پوشش این شرکت و مناطقی که نیروهای اقماری این شرکت حضور دارند را ضروری بیان کرد.

او می‌گوید: از دغدغه مندی موجود در مجموعه مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب  در رابطه با مسولیت های اجتماعی و توجه خاص به فضاهای آموزشی تحت پوشش نفت است.

حبیبی گفت: مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در استان خوزستان ۱۱۷ آموزشگاه را تحت پوشش خود دارد که ۵۶ مدرسه از این تعداد در منطقه اهواز قرار گرفته اند. وی ادامه داد؛ در ابتدای هفته آینده پس از تشکیل کارگروه تخصصی، اولین جلسه این کارگروه را با حضور در مدارس مورد نظر برگزار میکنیم تا از نزدیک با ظرفیت ها و چالشهای موجود را بررسی و نسبت به رفع این گونه مسایل اقدام کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اکثر فضاهای تحت پوشش این شرکت به دلیل قدمت زیاد بنا ها نیاز به توجه ویژه در مرمت، و بازسازی دارند. همچنین توجه به مسایل تربیتی، فرهنگی و مسایل آموزشی این مدارس در اولویت هر دو دستگاه قرار دارد. 

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از سیاست های دولت در بحث مهارت آموزی، توسعه هنرستانهای جوار است، که میتوان این عمل را راهکاری برای توسعه مهارت آموزی فرزندان این استان نامید.

در ادامه علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به رسالت خطیر آموزش و پرورش گفت:کار و فعالیت فرهنگیان رسالت بزرگ و خطیری است، چرا که سرمایه آینده کشور توسط شما آموزش و تربیت می شوند، بر همین اساس ما وظیفه خود می دانیمدر کنار شما در این راه همراه شما باشیم.

او می‌گوید: بکارگیری نیروی متخصص، باتجربه و آموزش دیده در مجموعه مدارس تحت پوشش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از انتظارات ما است. و رشد جایگاه آینده استان را باید از درون آموزش و پرورش جستجو کرد.

نظر شما