شناسهٔ خبر: 67136355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ببینید | همه دروغ‌های صهیونیست ها در حمله به اردوگاه نصیرات

به رغم ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی چهار اسیر اسرائیلی در جریان حمله روز شنبه به اردوگاه النصیرات غزه، شاهدان عینی تردید دارند که ماموریت صهیونیست‌ها با موفقیت همراه بوده باشد.

صاحب‌خبر -
تعداد بازدید : 19
<div id="video-display-embed-code_1199579" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1460580/1199579?width=400&height=300"></script></div>

«ابوابراهیم الطهراوی»؛ شاهد عینی فاجعه اردوگاه نصیرات: من یکی از شاهدان عینی بودم، اما هیچ اسرائیلی را ندیدم که آزاد شده باشد. من اینجا بودم که نیروهای ویژه اسرائیلی عقب‌نشینی کردند.

این در حالی است که «ابوعبیده»، سخنگوی رسمی گردان‌های قسام نیز در توئیتی مدعی شد که تعدادی از اسرای اسرائیلی طی این عملیات کشته شدند.

در جریان حمله وحشیانه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات بیش از ۲۰۰ شهروند فلسطینی شهید و ۴۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

«خالد ابویوسف»؛ شاهد عینی جنایت اردوگاه نصیرات: صهیونیست‌ها هرکسی که به خیابان نزدیک می‌شد را مستقیما هدف قرار می‌دادند. حتی پیرمردی که خانه‌اش اینجا بود را کشتند. هر جنبنده‌ای در خیابان عبور می‌کرد، او را می‌کشتند.

نظر شما