شناسهٔ خبر: 67136341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به ظرفیت درمانی البرز افزوده شد

استاندار البرز گفت: یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به همت دولت سیزدهم به ظرفیت درمانی این استان افزوده شد.

صاحب‌خبر -

عبداللهی سه‌شنبه شب در جمع دست اندرکاران برگزاری انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری در نظرآباد گفت: پروژه‌های بزرگ بیمارستانی در دولت سیزدهم در استان البرز افتتاح و پیگیری شد.

او افزود: بیمارستان‌های شهید سلیمانی و «به آفرین» در فردیس تکمیل شد و پروژه‌ بیمارستان‌های کمالشهر، سیدالشهدا، تأمین اجتماعی هشتگرد، طالقان و خورشید نیز با سرعت در حال تکمیل است.

استاندار البرز با گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و شهیدان خدمت گفت: اخلاق‌مداری یکی از ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت الله رییسی بود ولی ولایتمداری، ولایت‌پذیری، مجاهدت و اخلاص وی بسیار شاخص‌تر بود و ما بعنوان کارگزاران این نظام باید از این خصائل الگو بگیریم.

عبداللهی با بیان اینکه رییس جمهور خستگی‌ناپذیر دولت سیزدهم در مدت خدمت صادقانه خود ۴۸ سفر رسمی استانی به سراسر کشور داشت، خاطرنشان کرد: سفر دوم به البرز نیز در زمان کوتاهی بعد از سفر روسیه انجام شد و تنها فرصت استراحت وی ۲ ساعت پس از نماز بود که نشان از تعهد و مسوولیت پذیری این شهید بزرگوار دارد.

استاندار البرز به دستاوردها و برکات دولت سیزدهم در استان البرز و همچنین سفرهای رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: تاکنون در هیچ دوره ای در البرز به این حجم اقدام موثر به‌منظور ارتقا زیرساخت ها و سرانه ها انجام نشده بود و اقدامات بزرگی در این دولت شکل گرفت.

نظر شما