شناسهٔ خبر: 67135271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ازبکستان با اورونوف و ما شا ری پوف برابر ایران

دو ستاره استقلال و پرسپولیس در ترکیب اصلی ازبکستان برابر ایران قرار دارند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و ازبکستان در دور پایانی مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2026، برای صدرنشینی به مصاف هم می روند. هر دو تیم صعود خود به دور بعد را از قبل قطعی کرده اند و نتیجه این بازی، تکلیف سرگروه را مشخص می کند.

سرچکو کاتانچ برای این مسابقه با ترکیب اصلی خود پای به زمین مسابقه گذاشته است. اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف دو ستاره استقلال و پرسپولیس در ترکیب اولیه ازبک ها حضور دارند و برابر تیم ملی به میدان می روند.

در ترکیب امروز ازبکستان، اوتکیر یوسوپوف گلر تیم نوبهار نامانگان درون دروازه قرار دارد. در خط دفاع سه نفره ازبک ها، حسین الدین علیقلیف در قلب خط دفاعی حضور دارد. رستمجون آشورماتوف به همراه عبدالغدیر حسینوف دیگر مدافعان این تیم هستند.

در پست وینگ بک راست نیز فرخ سیفی اف و در سمت چپ شیرزود نصرالله اف بازی می کنند. دو هافبک میانی این تیم نیز اوتابک شوکوروف و اودیلیجون خمروبکوف هستند.

در بخش هجومی نیز نام های آشنایی دیده می شوند. جلال الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف ستاره های استقلال و پرسپولیس به عنوان وینگر چپ و راست بازی می کنند و شومورودوف نیز تک مهاجم تیم است.

ترکیب ازبکستان برای بازی با ایران:

اوتکیر یوسوپوف، حسین الدین علیکولوف، رستمجون آشورماتوف، عبدالغدیر حسینوف، شیرزود نصرالله اف، فرخ سیفی اف، اوتابک شوکوروف، اودیلیجون خمروبکوف، جلال الدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف و الدر شومورودوف

 

نظر شما