شناسهٔ خبر: 67367395 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پدیده محبوب نکونام در یک‌قدمی سرخ‌ها

محمدحسین اسلامی، پدیده ذوب‌آهن اصفهان در آستانه توافق با پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان پایتخت، به دنبال آن هستند تا به سرعت وارد بازار نقل‌وانتقالات شوند و فهرست بازیکنان خود را تقویت کنند؛ آن‌هم در حالی‌که به نظر می‌رسد جدایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی از پرسپولیس در آستانه نهایی‌شدن است و زمزمه‌هایی درباره جدایی فرشاد فرجی هم به گوش می‌رسد. ضمن آنکه جدایی وحدت هنانوف از تیم پرسپولیس رسمی شده است.

به گزارش فوتبال 360، سرخ‌پوشان پایتخت در حالی به دنبال شروع به کار رسمی‌شان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه هستند که یکی از اولویت‌های پرسپولیسی‌ها، تقویت فهرست تیم‌شان در پست وینگر است؛ به‌ویژه آنکه بحث جدایی مهدی ترابی هم مطرح است. در این زمینه نام چهره‌های مختلفی در روزهای گذشته به میان آمده بود که پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که مدیران باشگاه پرسپولیس در سودای آن هستند تا بتوانند در سکوت خبری با محمدحسین اسلامی توافق کنند و در سودای جذب این پدیده خوش‌تکنیک و 23 ساله هستند.

مذاکرات نافرجام مدعیان با پدیده ذوبی‌ها

جواد نکونام، سرمربی استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانه فصل گذشته نسبت به جذب محمدحسین اسلامی پافشاری داشت؛ آن‌هم در حالی‌که در آن مقطع، اسلامی برای جدایی از ذوب‌آهن بند فسخ 300 هزار دلاری داشت! عدم توافق مالی استقلالی‌ها با باشگاه ذوب‌آهن جوان سبب شد تا انتقال محمدحسین اسلامی به جمع آبی‌پوشان پایتخت منتفی شود اما حالا بعد از اتمام قرارداد این وینگر خوش‌تکنیک با ذوب‌آهن، محمدحسین اسلامی به عنوان بازیکن آزاد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه حضور دارد.

 پدیده محبوب نکونام در یک‌قدمی سرخ‌ها

استقلالی‌ها در روزهای اخیر در تلاش برای جذب اسلامی بودند اما تلاش‌شان تاکنون نافرجام بوده است تا همچنان نکونام نتواند به گزینه موردعلاقه خود برسد؛ البته شرایط نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و با توجه به اتمام قرارداد اسلامی با ذوب‌آهن، آبی‌ها باید بتوانند با خودِ این بازیکن توافق کنند و خبری از بند فسخ 300 هزار نیست. از سوی دیگر، مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان هم به دنبال جذب پدیده تیم همشهری‌شان بوده‌اند اما رایزنی‌های طلایی‌پوشان هم برای جذب محمدحسین اسلامی فعلاً راه به جایی نبرده است.

پرسپولیسی‌ها به دنبال هایجک اسلامی

مسئولان باشگاه پرسپولیس با توجه به شرایط ویژه به‌وجود آمده پیرامون آینده کاری مهدی ترابی در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، به دنبال جذب جایگزین برای او هستند و محمدحسین اسلامی یکی از گزینه‌های مدنظر پرسپولیسی‌ها است. در این زمینه، مذاکرات مثبتی با اسلامی انجام شده و توافقات اولیه برای حضور این پدیده جوان در پرسپولیس به‌دست آمده و سرخ‌پوشان پایتخت در آستانه یک هایجک مهم از دو رقیب خود هستند. گفتنی است که اسلامی در فصل اخیر موفق شد (در لیگ برتر و جام حذفی) 4 گل بزند و 3 بار هم در نقش گل‌ساز درخشید و باید دید سرانجام این پدیده جوان راهی کدام تیم خواهد شد.

نظر شما