شناسهٔ خبر: 67135058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار دماوند:

دولت سیزدهم فاصله بین مردم و مدیران را برداشت

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه دولت سیزدهم فاصله بین مردم و مدیران را برداشت، گفت: در دولت سیزدهم، فاصله‌ای وجود نداشت و در شهرستان دماوند نیز مسئولان افتخار دارند که خود را خادم و نوکر مردم می‌دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا طاهرخانی عصر امروز _سه شنبه بیست و دوم خرداد_ در دومین نشست شورای اداری با بیان اینکه از دست دادن شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان حادثه تلخی بود، اظهار کرد: رئیس جمهور شهید از روزی که کار خود را برای خدمت گزاری آغاز کرد و تا آخرین لحظه عمر با برکتش دغدغه ایران و ملت و اسلام را داشت و تشییع میلیون نفری شهدای خدمت در نقاط مختلف کشور بر عزت و کرامت این شهدا افزود.

وی افزود: تشییع میلیون نفری شهدای خدمت، این پیام را برای مدیران داشت که هر کسی برای مردم خدمت بی‌منت و صادقانه داشته باشد، مطمئناً خداوند متعال به آنها عزت خواهد بخشید.

فرماندار دماوند تصریح کرد: در طول سه سال گذشته اقداماتی در شهرستان دماوند انجام شد و دولت زمانی مسند کار را تحویل گرفت که بحران‌هایی در کشور وجود داشت.

طاهرخانی بیان کرد: دولت زمانی مسئولیت پذیرفت که با بیماری ناشناخته و جامعه وحشت‌زده روبه‌رو بود و با همتی که انجام شد و ورود مستقیم در بحث تزریق واکسن کرونا در کشور که ۱۴۶ میلیون دز واکسن وارد شد، آرامشی در بحث بیماری کرونا حاکم شد و از روزانه ۷۰۰ نفر مرگ و میر، جلوگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت در ابتدای کار خود با حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها مواجه شد که با این حمله دنبال این بودند تا دولت را زمین گیر کنند و دولت را ناکارآمد نشان دهند، اما با صداقت دولت مردان از این بحران نیز عبور کردیم.

فرماندار دماوند افزود: دولت زمانی کار را شروع کرد که فتنه زن، زندگی و آزادی را در کشور شاهد بودیم و این بحران نیز با سعه صدری که از دولت مشاهده کردیم و با مدیریت خردمندانه در سطح نظام این فتنه عمیق در ابتدای کار دولت با مدیریت اصول جمع شد.

طاهرخانی گفت با اشاره به مشکلات کمبود آب شرب در کشور گفت: ۱۴ استان و ۵ هزار روستا با کمبود آب مواجه بود که با نهضتی که دولت آغاز کرد، این بحران در ۱۴ استان کشور مدیریت شد؛ طی سه سال گذشته بسیاری از بحران‌های کشور را با مدیریت دولت سیزدهم پشت سر گذاشتیم و خیلی از خدمات در این دولت به یادگار مانده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم فاصله بین مردم و مدیران را برداشت، تصریح کرد: در دولت سیزدهم، فاصله‌ای وجود نداشت و در شهرستان دماوند نیز مسئولان افتخار دارند که خود را خادم و نوکر مردم می‌دانند.

فرماندار دماوند در ادامه با اشاره به اینکه شهرداران و بخشداران پای نام‌شناسی شهرها و روستاها هستند، بیان کرد: در این زمینه، نشستی برگزار شود و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

طاهرخانی ادامه داد: در خصوص تألیف کتاب روایت یک قرن، این اقدام یک گنجینه محسوب می‌شود که پیگیری‌های لازم بعد از انتخابات به طور جدی دنبال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما