شناسهٔ خبر: 67134990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

یامال بازیکن ۱۶ ساله اسپانیا: تکالیف مدرسه‌ام را در آلمان انجام می‌دهم

یامال در ۱۶ سالگی اولین تورنمنت ملی دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لامین یامال با ۱۶ سال سن، یکی از کم سن و سال‌ترین بازیکنان حاضر در یورو ۲۰۲۴ به حساب می‌آید و طرفداران اسپانیا به درخشش این بازیکن امید زیادی دارند.

در آستانه آغاز یورو ۲۰۲۴، یامال با موندودپورتیوو مصاحبه‌ای انجام داده و زوایای جالب توجهی از زندگی خود را به اشتراک گذاشته است. او همچنین راجع به وضعیت بارسلونا نیز صحبت کرد که شرح گفته‌های او را در بسته زیر می‌خوانید:

تکالیف مدرسه‌ام را با خود به آلمان آورده‌ام تا در بین بازی‌ها، آن‌ها را انجام دهم. من در سال چهارم ESO* تحصیل می‌کنم و به صورت آنلاین در کلاس‌ها حاضر می‌شوم. تا به اینجا شاگرد خوبی بوده‌ام و امیدوارم در ادامه هم همینطوری ادامه بدهم تا معلم من را نیاندازد!
*: در سیستم آموزشی اسپانیا، ESO به دوره‌ای ۴ ساله گفته می‌شود که دانش‌آموزان پس از اتمام مقطع ابتدایی وارد آن می‌شوند. پس از این مقطع، یک دوره دوساله نیز وجود دارد که اختیاری است، اما گذراندن آن برای ورود به دانشگاه الزامی است.

حضور در یورو ۲۰۲۴
تا همین چند وقت پیش، بازی‌های یورو را از روی مبل خانه‌مان تماشا می‌کردم، اما حالا قرار است در آن بازی کنم! لیگ قهرمانان اروپا و یورو تورنمنت‌هایی هستند که فرصت دارید در آن‌ها سطح بالای خود را به نمایش بگذارید. حضور در این بازی‌ها به جای وارد کردن فشار، به من انگیزه می‌دهند تا خودم را ثابت کنم. کارشناسان می‌گویند اسپانیا مهره‌های زیادی ندارد، اما واقعیت این است: تیمی قهرمان می‌شود که نمایش تیمی بهتر و منسجم‌تری داشته باشد، مانند آرژانتین در جام جهانی.
اخراج ژاوی از بارسلونا
لحظه خیلی عجیبی بود. اول قرار شد برود، بعد ماند. خیلی ناراحت شدم، اما در فوتبال، این دست اتفاقات زیاد رخ می‌دهند. هرچند رفتن ژاوی بسیار ناراحت‌کننده بود، اما برای کار کردن با فلیک بسیار هیجان زده‌ام.

برچسب‌ها:

نظر شما