شناسهٔ خبر: 67134652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهادری جهرمی:

دسترسی آسان مردم به مدیران ادامه یابد

سخنگوی دولت گفت: در دولت سیزدهم، دسترسی مردم به عموم مدیران، آسان بود و این راه به عنوان یک ویژگی، باید ادامه داشته باشد و از آن صیانت شود.

صاحب‌خبر -

دسترسی آسان مردم به مدیران ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی، امروز سه‌شنبه در جشنواره روابط‌ عمومی‌های استان مرکزی با بیان اینکه روش شهید رئیسی در حوزه روابط عمومی باید ادامه داشته باشد، اظهار داشت: برخی، حوزه روابط عمومی را مسیر یک خطه می‌دانند، اما این نگاه در سیره مدیریتی شهید رئیسی، غلط بود و ایشان، این حوزه را یک مسیر دو سویه می‌دانستند؛ اگر قرار است که مسیر خدمت ادامه داشته باشد، باید از روش‌ها و سیره‌ها به معنای کامل، اقتباس کرد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: روابط عمومی‌ها سنگر و نمایش‌دهنده مسیر خدمت هستند و خط خدمت آن‌ها کمتر دیده می‌شود. در نزدیک به سه سال که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد، روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی کارهای دولت فعالیت داشته‌اند که جای تشکر دارد.
 
بهادری جهرمی با بیان اینکه جشنواره روابط عمومی‌های استان مرکزی، مزیّن به نام یک شهید مدافع حرم است که در سنگر روابط عمومی خدمت می‌کرد، گفت: جامعه، میراث‌دار انسان‌های از خود گذشته بوده و به همین علت، بار مسئولیت سنگینی بر دوش آنان است.
 
سخنگوی دولت با توجه به واقعه تلخ سقوط بالگرد شهدای خدمت، اظهار داشت: بسیاری از افراد در بدنه دولت، در بهت خبر شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان هستند.
 
بهادری جهرمی تصریح کرد: یکی از انتظارات رئیس جمهور شهید از بنده این بود که تنها سخنگوی دولت نباشم و مدافع حقوق مردم و افکار عمومی و نماینده جامعه در دفاع از تصمیمات دولت نیز باشم.

نظر شما