شناسهٔ خبر: 67134145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجلاس سراسری روسای ستاد اقامه نماز وزارت نفت در گیلان

ضرورت تجهیز نماز خانه‌های پمپ بنزین‌ها و بین راهی+گزارش

مشاور معاون وزیر شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور گفت:نمازخانه‌های بین راهی و پمپ بنزین‌ها باید برای تشویق نمازگزاران تمیزو مجهز به وسایل سرمایشی و گرمایشی باشد.

صاحب‌خبر -

ضرورت تجهیز نماز خانه‌های پمپ بنزین‌ها و بین راهی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ اجلاس سراسری روسای ستاد اقامه نماز و امور قرآنی و روحانیون وزرات نفت امروز در رشت برگزارشد.
 مشاور معاون وزیر و مسئول امور قرآنی و نماز شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشوردر این اجلاس گفت: باتوجه به اینکه پمپ بنزین‌ها در حوزه بخش خصوصی است، اما نظارت حاکمیتی این اماکن با وزارت نفت می‌باشد و نمازخانه‌های بین راهی باید برای تشویق و رغبت نمازگزاران تمیز و مجهز باشند و نظارت و کنترل از نمازخانه‌های پمپ بنزین‌ها و بین راهی تداوم دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محسن ذوالفقاری افزود: هر چه نمازخانه‌ها مجهزتر باشد، مردم با رغبت بیشتری برای اقامه نماز از این نمازخانه بین راهی استفاده می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین امیرحسین شاهانی مشاور وزیر در امورنماز و قرآنی و دبیر فرهنگی شورای عالی وزرات نفت هم در این نشست گفت: سیاست وزرات نفت این است که امامان جماعت ارتباط خوبی با کارمندان داشته باشند، نماز جماعت را در ادارات تبلیغ و تقویت کنند.
عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز گیلان هم در این نشست گفت: گیلان در زمینه اقامه نماز در شرکت‌های وابسته به گاز و نفت رتبه خوبی دارد و شرکت گاز گیلان امسال جزو دستگاه‌های برتردر حوزه نماز معرفی و قدردانی شد.

<div id="video-display-embed-code_11207270"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4257298/11207270?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما