شناسهٔ خبر: 67133768 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

شرور فراری تهران دستگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شرور فراری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری شرور فراری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بود، خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال قدرت‌نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش به‌نام منطقه ولنجک در یکی از رستوران‌های بلوار دانشجو، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

ضرونی با بیان اینکه «این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود»، افزود: متهم قبل از حضور پلیس، از محل متواری شده بود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد، گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی با اجرای یک عملیات منسجم پلیسی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت:‌ متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر درگیری دسته جمعی ،تهدید و ورود به عنف، تخریب خودرو، استفاده از سلاح گرم و سرد و همچنین ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد و هدف از آن را قدرتنمایی دانست.

ضرونی با اشاره به تشکیل پرونده برای شرور دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما