شناسهٔ خبر: 67133734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ورزشکاران المپیکی نیاز به حمایت دارند/ حضور پنج فرنگی‌کار خو... -

اقتصاد ایران: اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزشکاران استان به ویژه گروهی که در المپیک و پاراالمپیک حضور دارند نیاز به حمایت ویژه برای ایجاد انگیزه دارند.

صاحب‌خبر -

حمید بنی‌تمیم روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص افتخارآفرینی کشتی‌گیران خوزستانی پیش از رقابت های المپیک پاریس بیان کرد: تاکنون سابقه نداشته که پنج وزن از ۶ وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعزامی به مسابقات المپیک از یک استان باشد.

وی بیان کرد: هر کدام از کشتی گیران استان که موفق به گرفتن سهمیه المپیک شدند از یک شهرستان بوده که نشان می‌دهد از تمام ظرفیت‌های استان در رشته کشتی استفاده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عامل موفقیت امروز کشتی استان را وجود مربیان سازنده، توجه خانواده‌ها و زحمات فدراسیون و هیات استان دانست و گفت: در چند سال اخیر که خدمتگذار جامعه ورزش هستم سعی کرده ام در حد توان از این رشته حمایت کنم.

تقدیر از ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی خوزستان

وی افزود: به عنوان متولی ورزش استان، به تمامی ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی استان کمک خواهیم کرد اما برای ادای حق مطلب در خصوص نفرات اعزامی، نیاز به حمایت همه مسئولان از جمله استاندار و مدیران سایر نهادها و ارگان ها است تا خروجی این کار به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان باشد.

بنی تمیم در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از برگزاری بازی‌های المپیک و پاراالمپیک از ورزشکاران استان تقدیر خواهد شد گفت: قرار است به زودی با حضور استاندار در خدمت نفرات اعزامی به این مسابقات باشیم و مبلغی به هر یک از آنها تقدیم کنیم.

وی در پایان بیان کرد: از سایر دستگاه ها و نهادهای استان انتظار داریم که در حد توان به این ورزشکاران کمک کنند تا در عرصه بین المللی افتخار آفرینی کنند.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

نظر شما