شناسهٔ خبر: 67133526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

کادر درمان منطقه ۱۹ صاحب ایستگاه ورزش شهروندی شدند

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از راه‌اندازی ایستگاه ورزش شهروندی ویژه کادر درمان در این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میرمحمد مطهری موید با اشاره به اینکه بیست و چهارمین ایستگاه ورزش شهروندی بانوان ویژه کادر درمان راه اندازی شد اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتقای سلامت جامعه، ترویج و تقویت فرهنگ ورزش همگانی و عمومی به طور ویژه برای شاغلین، ایستگاه ورزش شهروندی بانوان در پردیس دندانپزشکی در مجاورت درمانگاه آیت راه اندازی شد.

وی بیان کرد: این ایستگاه ها با حضور مربیان و نظارت مستمر کارشناسان اداره ورزش همراه با ارائه مشاوره های تخصصی ورزشی و تغذیه برای تناسب اندام و کنترل وزن فعالیت می کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ایستگاه های ورزشی در دو نوبت صبح گاهی و عصر گاهی با حضور ۱۲ مربی کارآزموده فعال است که شهروندان علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی با نحوه صحیح استفاده از ست های ورزشی نیز آشنا می شوند.

مطهری موید با بیان اینکه توسعه ورزش های عمومی و حفظ سلامت شهروندان از مهمترین اهداف برپایی ایستگاه های تندرستی است بیان کرد: به طور میانگین ۸۰۰ نفر در ایستگاه های تندرستی  شرکت می کنند.

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی یاد آور شد: استعدادهای ورزشی افراد ساکن در محلات در این برنامه ها  شناسایی و بانک اطلاعاتی نخبه های ورزشی تهیه می شود.

انتهای پیام /

نظر شما