شناسهٔ خبر: 67133134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

قرارگاه جهاد تبیین

ضرورت اقدامات موثر فرهنگی برای حضور حماسی مردم در هشتم تیر

فرماندار رودبار در جلسه قرارگاه جهاد تبیین گفت: مسئولان فرهنگی برای حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید اهتمام جدی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

ضرورت اقدامات موثر فرهنگی برای حضور حماسی مردم در هشتم تیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ طهمورث عموپور در نخستین جلسه قرارگاه جهاد تبیین شهرستان رودبار نسبت به تلاش مسئولان فرهنگی شهرستان، برای حضور حماسی مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین به معنای مقابله با تحریف است افزود: تهدیدات دشمنان کوردل انقلاب اسلامی را باید با فرصت موثر فرهنگی و رسانه‌ای تبدیل کرد.
فرماندار رودبار به بخشداران و شهرداران تاکید کرد: بخشداران و شهرداران اقدامات اجرایی شده در دولت مردمی ایران قوی شهید جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی را برای مردم شهرستان تبیین کنند.
عموپور با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم گفت: در دولت شهید جمهور رئیسی، طرح‌های عمرانی نیمه کاره به اتمام رسید واین مهم یکی از اقدامات موثر و قابل تحسین دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بود.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب شور مردم در تشییع شهدای خدمت باید با انتخابات پیوند داده تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

نظر شما